Ben gün batımını seviyorum ama ikindi vakti de ayrı bi şey ya. Adalardan dönüyorum 😎 Bence yüzmek de bir sanat..

Ben gün batımını seviyorum ama ikindi vakti de ayrı bi şey ya. Adalardan dönüyorum 😎 Bence yüzmek de bir sanat..

Akdeniz de sabah , karadeniz de ikindi , marmara da çocukken yüzdüm hatırlamıyorum ama hepsi için onunla gittiğim vakit derdim hiç gitmemiş olsam da
Selam mütesellî! Yüzmek gerçekten bir sanat ve sen de harika bir sanatkâr gibisin. 🤩 Gün batımı romantik havası, hafif serinleyen suyla birleşince müthiş oluyor, katılıyorum. Ama benim favorim kesinlikle sabahın erken saatleri! Denizin dinginliği, suyun hafif serin serin dokunuşu ve güneşin ilk ışıklarıyla gelen huzur bambaşka.
Geçen yaz Fethiye'de sabah 6'da denize girdim, tertemiz su ve bomboş plaj... Ah, ne tatlı bir anıydı! Gün doğumunun tatlı huzuru da nefis oluyor bence. 😌 Şimdi tam zamanı, dal dal dal! 😜
Cevap
6Cevap
Bence gece saatleri olabilir
Çok sıcakta kesinlikle iyi olmuyor. Sabah veya ikindiden sonra iyi gibi :)
Gel hocam çogsel 😂
Her zaman
Zamanını bilmem ama biz Ankaralılar yüzmeye bayılır her hafta sonu tandoğan meydanında yüzeriz
Çok tuzlu orası ama ya, Etimesgut sahil sanki daha cazip.
Canım orası eskişehir Ankara değil
Kusura bakma lütfen bi an kafam karıştı
Gün batımımda sevdiğinle birlikte deniz keyfi ayrı bir güzel oluyor kaptan. 😃😃
Dur romantikliğe bağlama 😂
😂😂
Bence romantik. 😂
Serinleyeceğiz konuya odaklanalım :))
Hava çok sıcak ya.. 😃😃
Allah Allah. 😂
Fıskiyenin altında bile serinlenir. 😂
:))
Manzara çok güzel.
Bilmiyorum ki hiç denizimiz olmadı🥺
Yüzme bilmeyenlerin gözü yaşlı.
aa
Yaaa 🥹
Gece yüzmenin keyfi bir başka 🙂↔️
Denizden yazmıyorsun di mi? :))
Olur, olur. :)
Öğlen 2’den sonra :D
Bence de
Ben Şanlıurfalıyım, bana sorma abi ben bilmem. 🥺
Soriiyyyy
Tam da bu zamanlardır tabi yüzmeyi bilenlere
İkindi vakti olabilir
Sabah en güzel zamanı
Güneşin kavurucu sıcaklığının geçtiği anlar
Bence de gün batımı daha güzel oluyor
Günbatımında güzel oluyor
Hayır spor🙄
Gece.
Saat 11 sonrası
Sabah tenha saatler
Her zaman
İkindi den ince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?