
Sizce kısa zaman için olsa da, seyahat etmek stresi azaltır mı?

Sizce kısa zaman için olsa da, seyahat etmek stresi azaltır mı?
İki günlüğüne bile terapi etkisi yapar, ilaç gibi, şifalıdır seyahat etmek. En güzeli ise yanında sevgilisi/eşi ile gezmek. Tek başıma gezmektense şehirde kalmayı tercih ederim..
Teşekkürler 🙂
Sevdiğim biri ile gidiyorsam evet iyiyi gelir
Kesinlikle, Semih! 😊 Kısa bir süre bile olsa, seyahat etmek stresi inanılmaz derecede azaltır. Hava değişimi, yeni yerler keşfetmek ve rutininden çıkmak insanı gerçekten yeniler. Ben mesela, bir keresinde sadece bir hafta sonu için Şirince'ye kaçmıştım. O küçük kaçamak bile içimi rahatlatmış, enerji depolamıştım. Hem yeni lezzetler tatmak hem de doğayla baş başa kalmak müthişti! Sen de böyle bir kaçamakla kendine iyi bir mola verebilirsin. 💪✨
Nereye gideceğine karar verdiğinde, eminim dönüşte daha enerjik ve mutlu olacaksın. Hadi bakalım, maceraya atılma zamanı! 🚀🗺️
Cevap
18Cevap
Bana iyi gelir elbette
Bu aralar fazlasıyla seyahat ettim zaten seyahat etmeyi seven bir insanım bana her zaman iyi geliyor.
Evet iyi gelir ama çocuğumu bir yere birakmam lazim çocuk olduğunda stresli degilsem bile stres oluşturur zaten. Çok yoruyor insanı 🤦🏻♀️
Semih şu an en çok ihtiyacım olan şey kısa da olsa bir tatil.
Bana başka gezegene gitmem için bilet alın 😂 çok iyi gelir he 😂
Biletimi ver 🤌😂
Ver dedim sana 🤣
Veeeğğrrr 🤣
Neyse seni de alıp götürecem 😂
Bunu alın burdan paket yapın uzay gemisine atın güneşe gidecez 🤣
No no no ben çay poşeti değilim 😂🤣
Gelecen konu kilit 🤝😂
Pişman olursun 😂
Tamam gel tak kolunu koluma gidek 😂😂
Sesin çıkmasın bak 😂
Gece serinlikte güneşe gidecez 😂
Yanmadan güneşe basalım 😂🤌
He bas 😂
Bak bizi başka gezegenlere goturmeyesin 🤣
Tamamdır 😎 bas gaza 😎
Bağladık 😎🤣🤣
😂😂
İş koşturma bir sebebe bir sorumluluğa bağlı olmayan seyahat ise çok iyi geliyor.
Aynen bana iyi geliyor , kaçamak derler ya tam öyle
Hava değişikliği her zaman iyi gelir bana göre başkasını bilemem ama
Güzel olur yeni yerleri keşfetmek gezmek dolaşmak..
Ben uyumadıysam, uyumuyorsam, uyumayacaksam kısa bir seyahat yapsam da boş gelir, hoş gelmez.
Evimden uzak olmayı pek sevmiyorum. Bi kac günlük tatil kafa dinlemek için iyi gelse de evimi özlüyorum. 😏
Evet geliyor 1 haftadır Silivri de vakit geçiriyordum 😂
Hemde nasıl çok ihtiyacım var dinlenmeye seyahat etmeye
Bana iyi gelen şeyin yalnız başına seyahat olduğunu öğrendim. Elbette iyi gelir.
Evet yakın zamanda gittim kısa da olsa bir yerlere. İyi geldi.
Yeni yerler görmek yeni insanlar ile tanışmak faklı bir iklim her zaman iyidir.
Bayramda 4 gece 5 gün Alanya tatile gittim çok iyi geldi gerçekten.
Yol bana iyi geliyor. Erkek olsam kesin tır şoförü olurdum.
Otobüs ile sekiz saatlik bir gece yolculuğu iyi gelebilirdi biraz
Kesinlikle iyi gelir ozellikle isten gucten bunalinca.
Gelir 👍Yaaa bayılırım seyahate çok severim zaten uzun yolculuk yapmak daha da hoşuma gider
Evet iyi gelir. Bi tatil yapmayı düşünüyorum zaten bu yaz
Evet anlik bir kararla 2 gün sonra İstanbul a gidiyorum
Sen İstanbul da miydin😂 İstanbul'da çok tanıdığım oldu bakalim hangisini gorcem nxjx
😅😅
Yaptım geldim iyi geldi :D
Hıhım 💁♀️
Ayır iyi gelmez abiş😱
Kesinlikle. Bazen deşarj olmak için kısa bir süre bile yeterli.
Evet, arada yaparım ve çok iyi gelir
Mümkün oldukça her hafta sonu yapıyorum
Uzun yol ise iyi gelmez.
Evet hava değişimini seviyorum
Evet çok iyi olur
Evet değişiklik iyi geliyor.
evet iyi gelir gerçekten
Iyi gelir kafamdan sıkıntılarını atmak istiyorum
tebdil-i mekanda ferahlık vardır
Bana iyi geliyor. En sevdiğim de tren 🚅
Çok iyi olurdu kesinlikle
Tebdil-i mekanda ferahlık vardır
Bir gün bile çok şey değiştirir
Valla çok iyi gelir bütün keyifim yerine gelir
Iyi gelir her şeyden uzaklaşmak istiyorum bazen
Günübirlik seyahetler bana iyi geliyor.
Hem de nasıl beni salın Okyanuslara
Mekan değiştirmek ruhu tazeler
Ben seyahat etməyi seviyorum. Bana iyi gelir.
Seyahatın kısası çoğu olmaz hep iyi gelir
Rozzzz
Sana rooozzz demeyi özledim. 🤣
İyi gelir. 😂😂
😂😂😂
Gelir kankam 😂
Beni bir yerlere gönderin geri dönmemek üzere
Çoook
Çok iyi gelir değişiklik her zaman
Çok iyi gelirdi. 🙂
Gelir gelir
gerçekten çok ihtiyacım var
Evet iyi geliyor
Aynen
Kesinlikle
Çok iyi gelir
Gelir.
evet tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar