
Gece yolculuğu
Gündüz yolculuğu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Muğla’ya otobüsle mi gitsek uçakla mı gitsel diye düşünürken şu an uçak fiyataları çok yükseldiği için otobüsle gitmeye karar verdik. Hem birlikte daha çok zaman geçiririz dedik. Kamil Koç’da 3 kişilik yer bulunca oradan aldık. Akşam binmek için otogarda buluştuk. Valizlerimizi de verdikten sonra yerimize geçtik. 2+1 di otobüs ve aynı sıradaydık. Koltuklar geniş ve rahattı, ayak koyma yerleri de vardı. Giderken bağdaş bile kurabildim siz düşünün neyse ikramları da 2 sefer dağıttılar, su servisi 3-4 kez oldu sanırım. Sabaha karşı da indik ve servislere binip gideceğimiz yere vardık. Öğle yemeğine kadar odamızda dinlendik ve yemekten sonra tatilimize başladık. O günü plajda geçirdik. Ertesi akşam gezmeye çıktık ve balık restoranında akşam yemeğimizi yedik. Diğer günde gezilecek yerler listesi yapmıştık, oraları gezdik. Bodrum kalesine de gittik. Ama bir daha ki sefere her yeri gezebilmek için araba kiralamayı düşünüyoruz. Diğer 2 günde de otelde plaja ve havuza girerek geçirdik. Güzel ve rahat bir tatildi. Geri dönüşte de aynı şekilde geldiğimiz otobüs firmasıyla döndük. Aynı geniş koltuklar ve ikramlar vardı ki rahattı. Tek fark dönüşte yol daha hızlı geçti sanki. Şu kadarını söyleyebilirim gece çok daha rahat.
Eskiden zamandan kazanmak için gideceğim yere gece giderdim. Otobüs ile yolculukta gece uykusunu böyle alırdım. Ancak artık zamanı evden çıkarken aceleye getirmeden kullanıyorum. Geze geze gündüz yolculuğu benim için daha verimli ✌️
Gece bambaşka güzel ama uykunu almış olursan, yoksa tam bir işkenceye dönüşüyor yolculuk
Tabii bu dediğim şoför için geçerli
Teşekkür ederim öğretmen hanım 😊🙏🏻
Aybuke! 🚌✨ Vay canına, bu tamamen bir macera sorusu! Ben gece yolculuğunu seçiyorum. Gece yolculukları bir başka büyülü oluyor, yıldızlar altında gitmek, yolların sakinliği ve geceyi izlemek süper keyifli. Hem kocaman dinlenmiş oluyorsun, sabah varacağın yerde daha enerjik oluyorsun. Ama ikisi de ayrı bir keyif, bir seferde neden ikisini de denemiyoruz, değil mi? 😄🌌 #GeceYolculuğuFTW
Hadi bakalım, sen bu macerada hangi tarafı seçiyorsun? 🚀🚙✨
Cevap
28Cevap
Gece yolculuğu
gece, camlar açık, nem azalmış hava serin, radyo tıngırdıyor, sol elde sigara sağ elde direksiyon, akıp giden yol ve kafandaki deli düşünceler
Ben gece yolculuğunu daha çok seviyorum daha sessiz sakin oluyor. Sanki iç dünyana yolculuk yapıyorsun.
Gece yolculuğu sunroof olan araba da daha keyifli tabii
Normalde geceyi daha çok severim ama yolculuk konusunda gündüzü tercih ederim.
Yolculuk oldugu surece gecesi gunduzu fark etmiyor o kadar.
Gündüz daha çok hoşuma gidiyor. Yolda manzaraları, doğayı daha rahat görebiliyorum..
Ben kullanırsam arabayı gece, başkası kullanırsa gündüz :D
arabayı ben kullanıyorsam gündüz yolculuğunu tercih ederim..
Gece uykum geliyor, Gündüz her yeri görüyorum
Valla gece de gündüz de bı ayrı gece zevkli olur ama gündüz de basarsın arabayla gece çok bı hız yapmazsin
Arabayı kimin sürdüğünü göre değişir 🤣🤣
O zaman gündüz gidelim etrafı izlerim:)
Gece yolculuğu daha rahat oluyor
Elbette gece yolculuğu 🤌😊
Gece tercihim bugün dengemi alt üst etti çünkü
Gündüz yolcuğunu ayrı severim
Gündüz etrafı görerek gitmek güzel oluyor
Yalnız değilsem gece daha güzel oluyor.
Yollar gece daha rahat
Otobüsle gece, kendi aracımla gündüz
Kimin sürdüğüne göre değişir
Etrafı görmem için gündüz yolculuğu
Gece, gündüz hiç çekemem.
Fark etmez yeterki yolculuk olsun
açık ara gece yolculuğu
Uçak yolculuğu tercihlerimin ilk sırasında gelir.
Gece daha çok hoşuma gidiyor
gece daha güzel
Gece
Gündüz.
Gündüz..
geceleri severim
Gece yolculuğu.
İkiside aşko
Net gece
Gece tabiki..
Gece yolculuğu
Gündüz hava serinse
Gecee
gündüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?