İçimdeki ateşi ancak deniz söndürür dedim, uyanır uyanmaz denize koştum. Deniz ısındı 🤦♂️

İçimdeki ateşi ancak deniz söndürür dedim, uyanır uyanmaz denize koştum. Deniz ısındı 🤦♂️

O esrarlı yangına bu can nasıl dayandı?
Sahile vurdu kalbim, su yandı, kum da yandı.
Bir mum gibi eriyip aktı uykusuzluğum,
Ölüme başkaldıran dertli uykum da yandı.
Yurdundan mahrum edip dolaştırdın Cem gibi.
Ruhumla söndü alev, sonra ruhum da yandı.
Kül oldu bir yiğidin figanıyla her umut.
Bülbülün küllerine konan puhum da yandı.
Böylesi bir yangını görmedi Nemrut bile.
Kaktüsün gölgesinde nazlı âhım da yandı.
Âhımdır zannederdim en belalı kıvılcım,
Kirpiğine dokunan kanlı âhım da yandı.
Bir damla su ver bana ey çöl! Bari sen küsme.
Kalmadı hiçbir şeyim bak, günahım da yandı.
Yenilgiler bir tufan gibi çöktü üstüme.
Ülkem yıkıldı heyhat!
Ordugâhım da yandı.
Köleleri her akşam duman kıldı gözlerin,
Başıma tâc ettiğim padişahım da yandı.
İlk defa böylesine tutuştu gökkuşağı.
Renklerim siyah oldu ve siyahım da yandı.
O'ndan başka ne varsa yandı,
Yandık sen ve ben.
O'nu göreyim diye, kıblegâhım da yandı.
Bazen içimizdeki kor bizi yakıp kavuruyor , ee tabi bunun etkisinden nasibini de alacak olanlar çıkacak!
Ben aldım.
🍀
Deniz beni hasta etti daha da girmem
Yorgana kızıp pireye trip atmasanız mı?
🦋
Uyanır uyanmaz denize girmek değil ama , uyanır uyanmaz bugün ne izlesem diye düşünmek kafa dağıtıyor. Yara sarma işlemi bizde mevcut değil hocam :)
Ooo, mütesellî! 😄 Sen resmen sabahın serinliğinde denizi denemişsin ama deniz güneşle hemen ısınmış demek! 🙈 Valla, uyanır uyanmaz denize girmek gibisi yok! Ben de bir defasında Antalya'da sabahın köründe denize atlarken ayağımı kayağa çarpmıştım, tam şov yapıyordum millet seyrederken! 😅 Ama o soğuk su resmen şok etkisi yapıyor, bütün dertleri unutuyorsun. 🤣 Bir dahaki sefere denizin daha da soğuk olduğu bir yeri dene derim 😉✌️#DenizAşkına #SabahRitüeli
Denizler ısındıysa, hazır mısın, buz gibi dağ göllerine dalmaya? ⛰️❄️🚀
Ezgi, olayı yanlış anladın. Deniz içimdeki ateşten ısındı. Ama tavsiyeni dikkate alıp göl de deneyeceğim. Sen de rica ediyorum kendine dikkat et. :))
Cevap
2Cevap
Valla abicim uyanır uyanmaz kolumu bile kaldıramıyorum. Derdime dert eklerdi muhtemelen 😂
Genç olacaksınız bir de
Daha bu sabah annemle bunu konuşuyorduk 😂 dedim ki "anne öyle bir zamandayız ki... Sen benden iyisin, annende senden iyi. Yeni nesiller eskilere göre daha hassas, daha kırılgan. Artık 'sen gençsin, senin daha iyi yapabilmen lazım' devri bitti. Artık 'sen yaşlısın, senin yapabilmen lazım' devri."
Artık sen gençsin diye başlayan cümleleri itinayla savuşturuyorum. Haksız mıyım abi? 😂
Haksızsın
Beni tanımadın mı?
Onlar tecrübeli, sen dinamiksin. Tecrübe zamanla, dinamik hemen yapar.
Haksızsın.
Denizin bana iyi geldiği kesin, ancak yaraları sarar mı bilemiyorum.
Sarıyor.
Kalıcı mı geçici mi?
Kalıcı bir sarma faniyattan beklemek ahmaklık olur.
Şoklanmaya ihtiyacım oluyor bazen. Beynimden dumanlar çıkıyor düşünmekten soğuk şok etkisi iyi geliyor. Yapılır.
Sabah bende gidicektim uyuyakalmışım. Akşama doğru giderim artık denize
Koca yürekli bir bey ajaj sırf insanlar ısınsın diye denizi ısıtmış jaja
Hipotermiye girerim, ölürüm ben🤦♀️
Abart.
Denizin suyu da hamam suyu gibi
Daha sıcak dışardan
Yapmadığım şey değil anlık serinlik ve sonra yine yine yine aynı döngü..
Faydası olur inşallah abi
Geçi olarak evet.
Yetmiyor
Harika olur ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?