Dört gün önce deniz kabuğu değilde canım❤️ çok güzel taşlar vardı renkli sekilli şukullu çok hoşuma gitti onlardan bir poşet topladım saksılarıma dekor amaçlı kullanırım diye , deniz kenarında millet yüzüyor ben A101 poşetiyle taş topluyordum😂😂
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Haha süpersin.. bende küçükken taşları topladığım günleri oldu hem de renkli renkli gri mavi beyaz gibi gibi😅💫 iyi yapmışsın hem aksesuar hemde saksılara dekor amaçli güzel durur. .💖
Topladıım! Hemde baya topladım, bir şişeyi doldurdu bile hepsi. Nasıl değerlendiririm bilmiyorum ama denizden zor attım kendimi. Muhteşem bir olay ya 🥹