Benden kıyak olsun 1 tane de promosyon hadi , herkes 3 diyo ben 4 😌 oylar bana mııı? 😍

Benden kıyak olsun 1 tane de promosyon hadi , herkes 3 diyo ben 4 😌 oylar bana mııı? 😍

Birinci olarak yanıma sevdiğim birini alayım ki yalnız kalmayayım. Beni ıssız adada koruyabilecek biri olsun.
İkinci olarak bol bol kibrit alırdım herhalde.
Üçüncü olarak makyaj malzemesi alayım ki hep güzel görüneyim.
Dördüncü olarak kek götürürdüm yanımda.
kurulmuş içi dayalı döşeli prefabrik bir ev (içinde annem, babam, kardeşlerim ve aileleri)
bütün sebze ve meyve tohumları
desalinasyon cihazı
🤣🤣
Son maddeyi düşünmekteyim. 🤣
Oldu canım 😂😂😂
Yan çizme yancı. 🤣
Hahaha biz survivor adasına düşmüşüz gelmiş kurulu dayalı ev diyo ya
Düğün istemem ama ev isterim. 🤣
Kanka ısısız ada sana düşmüş gibi yazmışsın bxndbddn
@aynadakiajan ene Tuba ilk kez beni birinci seçti. 🤣
Tebrik ediyorum
Siz bir adaya düşsem yanıma çakı alırdım belki bir tane sal yaparım, birden fazla kitap alırdım vakit geçer. Bol bol güneş kremi alırdım yanma riski ses konusu, Bir tane de top alırdım ağız burun çizer sohbet ederdim ,🤣🤣
1- Önce 100 metre yakın bir ahşap ev ama tek göz olsun 2- Yiyecek bir şeyler makarna pirinç yeter 3 - siyasetçilerin hepsi 4 - benim geri dönmem için tekne
Siyasetçileri oraya atıp dönecek vay uyanık 😂😂
İstersen onla da dönsün
😂
Ahaha, promosyon hepimize kıyak oldu valla! 😂🙌 Issız adaya düşsem yanıma alacağım 4 şeyi düşündüm taşındım. İlk sırayı tabii ki süper güçlü bir güneş kremi kapıyor. Sonra, ben bir de su geçirmez not defteri ve kalem alırdım, çünkü olayları kaydetmek ve belki bir gün kitap yazmak lazım, değil mi? Üçüncü olarak, müzik olmadan yapamam, o yüzden su geçirmez bir Bluetooth hoparlör şart! Sonuncusu da, tabii ki sınırsız pil ömrüne sahip bir kamera. O manzaraları ölümsüzleştirelim dedim. 😜🌴📸 Ne dersin, adada seninle bir reality show çekeriz belki? 😂🎥
Süpersin kızzz 🫶🏻 ben olsam kitap alırdım ama kitapta yazabiliriz 😅 ilham gelir belki ✍🏻
Cevap
26Cevap
Rakun ve sigara alırım
Issız adaya düşünce öleyim bi zahmet.4 şeyle hayat mı geçer anam
Hahahahah haklı isyan
😬
Uydu telefonu alsam yeter başka birseye gerek yok 😂
Robinson Cruse u alırdım yanıma :D bu adam işinin ehliydi sjasj
Kabul ederse @Luccᴀ alırdım Bir de yiyecek su makyaj malzemeleri
Temel felsefe sorularından biriymiş bu, öyle alelade bir soru değil.
Hayatta kalmak için sınırsız su, sınırsız ateş, keskin bir malzeme yeterli.. Promosyonu sen seç:)
Karavan alırdım yanıma zaten aklına gelecek ihtiyacın olan ne varsa içinde bulundurursun bir de sevgilim olsun yanımda yeter
Mercek ( güneş ışığını yoğunlaştırıp ateş yakmak için ) Keskin bir bıçak, Zıpkın ve bir hatun kişisi. Böylece medeniyet kurabilirim sdhjxnsk
Çay sigara beni sünnetsiz Halim ile sevip hayatına alacak bir kadın ve sınırsız yiyecek 😂
E yani yuh
Neden öyle dedin ki 😔 ben sünnetsizim ve sünnetsiz olduğum için sevgilim olmuyor sünnet olmadan olmaz diyip terk ediyorlar yalnızlıktan bunaldım 😏
Eceyi alırım
Sınırsız yiyecek
Tekne üretmek için malzemeler
Rakı
Abi 4 şey dedik be Allahtan 😂
Abim sen hâlâ eceyi seviyor musun be. Bu nasıl aşktır. 🤣
Eda ece mi ¿ 😂
Biz sevdik ki tam sevmedik mi hiç jdjsj aramız yok bizim
Kank 4 şey demişsin miktar belirtmemissin kfjdjs
Yok la pilli bebek Ece benim ex karı jfjd
Biliyom. İçip içip siteye gelip soru açıyodun. İyi düzelmişsin sevindim. 🤣
@melankolikMelaike içme işini saldım. Eceden ötürü içiyorduk çakal beni dert babası yapmıştı kdjjdj
🤣🤣🤣
Sevdiğim birini, yicek ve icecek, müzik ve kitaplar😌
Yiyecek, bulaşık makinesi, telefon ve internet. 😄
Manitami alırım ben yokken tövbe tövbe olmaz😄
Tohum, güneş kremi, bir de sogutucu😄
Çakmak, çakmak gazı, çok keskin bir bıçak ve büyük su matarası
Bir tane kulübe , ateş yakmak için çakmak , 1 arbalet ve olta
Kız, "4 şey" ne öyle dilenciye sadaka verir gibi - sayıyı biraz artırsaydın 🥴
Öncelikle güneş paneli alırdım, kendi elektriğimi üretmek için. Sonrasında bir balık ağı, ateş ve bir silah alırdım.
Telefonum kulaklığım yiyecek dolu bir çanta hayatta kalabileceğim kadar su barındıran bir dolap
Kız şarj bitecek 🙄
Jeneratör falan da aklıma geldi ama yiyecek içecek olmadan da yaşayamam O yüzden bir süre telefonla idare ederim artık
ıssız adaya düşsem yanıma hiçbi şey almam. direkt ölüp kurtulurum. aksiyona gerek yok.
Kendi kendine yetebilen akıllı ev.
Cep telefonu.
Dünyadaki tüm tohumlardan 200 er gram
Kafa dengi bir hatun.
Dönmeye çalışanı s*ksnler.
1kadin bir tane bicak bir tane cakmak birtane balta
Balta ve bıçak? Niye
Eskiden 3 şey alabiliyorduk 😂
Telefonum, sigara, temel gıda 4. yok
Sevgilim avlanabileceğim malzemelerim 2 tane yeterli bana
kızlara ayrıcalık olsun 4. promosyon bi avm olsun bari adada
😂😂😂😂😂😂
Olta, çadır, telefon ve elektrik.
Issız ada mı kaldi allah aşkina her yer toki jqjs
Su, yiyecek, giyecek ve telefon.
Sigara
çakmak
uydu telefonu
Gerber 😂
rambo bıçağı bana yeter yaşarım ben 😂
İsviçre çakısı, vazelin, radyo, su arıtıcı
Birbirinden güzel dört kız
Olta, ates, sandal, sevdigim
+1 sen ol o zman herkes seni götürsün 😁
Çakmak, konserve yemek, bıçak, parfüm
2 karı uydu telefonu ve goda
Hiç bişiy almam
İçme suyu
Tohum
Balta
Olta
Ben keyfim ve kahyası
Çakmak , balta, battaniye , silah
3 tane yakışıklı kaslı erkek alırdım
Ağırlığı önemli mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?