Bir kıyafet, birde bakım, takı, ıvır zıvır valizi yaptım. Şükür bitti🥳


Çoğu kişinin valizi yanlış dizmesi haricinde. Keyifli bir aktivitedir. Araştırmaya göre ise insanlar valiz hazırladıktan sonra, "ya bunu da alacaktım unutmuşum" diyormuş.
Çok zor ya dün saatler sürdü toplamam. Ama eşyam çok fazla ondan.
Cevap
14Cevap
Benim için zor değil
Zor demeyelim ben hazırlamayı çok severim ama yorucu
Eğer yerleşmeye gidiyorsam zor olur ama eğer öyle kısa süreliğineyse zor olmuyor
Değil gezme olunca rabbim veriyor o gücü 😂
Yolculuk nereye evet hazırlamak zor sıkıntı
Ailen nerde ki
Keşke her zorluk böyle olsa
Sanki cok tatile çıkıyormuşum gibi 2 takim. valiz düzenliyici aldim daha nasip. olmadi jsjs
Hiç hazırlamadım, o yüzden bilmiyorum.
Severim hazırlamayı
Evet kafa karıştırıcı
Hayır pek zor değil
Ben hiç sevmem zor geliyor..
Yoo cok severim yarin aksam bende hazirliycam
bnde hiç hazırlamadım ama çok zor olur
Nereye ya?
Yok kolay ya benim için.
10 dakikada hazırlarım.
Hazırlarım hemen..
kolay
Çok zor.
Hayir
Evet
Kolay.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar