Gü-nay-dın!☀️
Kesinlikle çiçekli efil efil elbiselerin gelmesi 🤭🙇🏻♀️
Kesinlikle çiçekli efil efil elbiselerin gelmesi 🤭🙇🏻♀️


Rahat rahat giyinebilmek, gece geç saatlere kadar dışarıda olabilmek, deniz ve kum, sürekli açık ve bulutsuz havalar.. Ben tam bir yaz insanıyım ama bu sene çok zor geçecek gibi. İlk günlerden 40 derece hava görmek fena bunaltıcı. Bir de bu yaz stajım var. Bakalım bu sıcaklarda nasıl olacak
Cevap
28Cevap
Deniz kum güneş bira patates 😂
Bira patates mi
Deniz kenarında güzel oluyor 😂
Afiyet olsun 😄
Hep beraber 😂😂
Yolla o zaman patates
Ayıp ediyorsun ver adresi 😂
Güzel bir yanı yol benim açımdan.
Tek bir iyi yanı yok. Biz erkekler bu elbıseleri nasıl size kapardık hala bunu kabullenemiyorum 🥹
Viskon kumaşla efil efil giyiverin 🙄
Of sizi çiçekli düşünemiyorum dhshsbjsşs
Bizi çiçekli neden düşünüyorsun zaten 😂 viskon kim ki
Bize kaptırmasaydınız giyerdiniz o yüzden düşündüm dnbdmdödö kumaş türü ya genelde erkekler de pijama takımlarında oluyor
Almışsınız kapmışsınız düşünme işte 🥹
Benim için en iyi yanı balkon ve sahil keyfi. Karadeniz'in istekli sularının sesini dinlemek bayağı iyi
Yakacak Kömür veya kabarık Doğalgaz faturasından kurtulmak.
Sabah odana vuran güneşin enerjisiyle erkenden uyanmak.
Mont giymiyoruz en güzeli bu bence kat kat giyinmeyi sevmiyorum
Gece gündüz dondurma tüketebilecek kapasitede olmak:))
En iyi yanı yoktur keşke hep ilkbaharsa kalksak
Bahar en güzeli yaz sevmiyom 🥺 kıpırdamak istemiyorum
Bende sonbaharcıyım 🥹
İlki de olur ama yaz olmazın, haaa illa olacaksa ben deniz kenarında olayım 😂😂
etraf bir anda güzel kızlarla dolup taşıyorr
Hele hele
Mesela ben küçük saçlı dolaşmayı seviyorum çorap giyme zorunluluğu yok kısa kollu geziyorsun yıkadığın çamaşırlar çabucak kuruyor. sjsjs
İyi yanı yok djdkakd
Elbiseler 🤭
Kışın da giyiyom ben ama tamam olur olur skfmd
Rahat giysiler
Evin rahat ortami
aydinlik ferah olmasi.
Bahcede disarda yurumek
Denize sık sık gitmek için yazın gelmesi mükemmel bir sebep✨
Kızlar daha efil efil oluyor tayt çıkarmakla ugrasmiyorsun daha kolay ergonomik oluyor
Üşümemek, güzel meyveler 🫠
Karpuz 😌
Kızlara özel onlar biz terler dururuz 😅
Shajsjsns asıl erkekler daha rahat
Utana mutana? 😄 iyiymiş o da cbfhkdşdşd
tek iyi yani yaz meyvelerinin olmasi baska hic iyi yani yok pisiyom sicakta
Hiç iyi yanı yok bence
Okulların tatil olması
İyi yanı yok en azından benim için
Farklı bi mevsim olması
Diğerleri aynı mı
Aaa heee anladım
🎀
Bolca gezmek ve kombinnnnn
Rahat kıyafetler giymek
Sen eskiden Kapalı değil miydin? Eskiden buraya üyeydim ve seni öyle hatırlıyorum 🤔
Şort tişört gezmek kadar iyisi yok.
İyi bi yanı yok yazın ya
Yaz ayindan hep nefret ettim etmeyede devam edicem ben kış kadiniyim
Tek sorun heryer yanıyor alev alev
Kadına yakışıyor çiçekli giysiler 😉
Yaz tatili 😆
Montlar tarihe karıştı
Mini etekk cropp sezonuu bebeğimmmm
İyi yani yok
Erik
Tatil
Rahat kıyafetler 💚
Denize girebilmek
Denize girmek
Ruslar.
karpuz bence
Tatile gitmekk
Sever misin
gelmez olsun
Yazı yaz yapanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?