Ben memlekete doğru yola koyuldum, uzun yolculuk eşliğinde şifa bulmaya gidiyorum. 


Sabah 6 da giyeceğim şalvarı, köye kahvaltı hazırlamaya gideceğim. Planın babası.
Ben şu anda 2 dereceli olan köyümden bildiriyorum 😅
Hayır yok.
Cevap
7Cevap
Evde oturacağım. Keşke bende memlekete gidip biraz serinlesem
Memlekete gidicem dee daha bayrama çook var ya erken değil mi
Bayram trafiğini beklemeye gerek yoktu, daha üç aylık tatilim var. Tek bir günü ziyan edemem maalesef 😅
Mantıklı bi karar olmuş o zaman 😂
Çanakkale Bursa Ankara
farklı bi şehire gitmicem mesela
Ben seni nereden tanıyorum acaba?
müziği açıp gidiceksin gece yolculuğu miss
Tatilin ne olduğunu bilmiyorum.
Köye. Köyden indim şehire hesabı
bayram taitlim yok
Neden hızlı gidiyorsun
Bir planım yok evdeyim
Fakirim fakir nereye gideyimki
Evde olcam
Yok.
Kıbrıs ta olacağım
Ailemleyim
Yalnızım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar