Tatil & Seyahat Tasınızı tarağınızı toplayıp nereye gitmek isterdiniz şu anda? Wineandorange Takip Et Guru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 45 Yapay Zekaya Sor Biri beni şöyle bol ağaçlı bir yere gönderebilir mi sonsuza kadar. Tasınızı tarağınızı toplayıp nereye gitmek isterdiniz şu anda? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
MrConfused Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 659 cevap paylaştı. Norveç’e tamamen giderdim 1 1 Yorumla Wineandorange +1 yıl Hemen sana bir bilet veriyoruz Norveç yolcusu kalmasın 🥳🥳 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 626 cevap paylaştı. Memlekete annemin yanına gitmeyi çok isterdim çünkü annemi çok özledimmm ❤️ 2 2 Yorumla Wineandorange +1 yıl Allah nasip eder inşallah hayırlısıyla❤️ Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Amin canım inşallah 🙏🥰❤️🌺 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Tam da şu an da Aydın'a gitmek isterim, her şeyden herkesten kurtulup, kendi başıma nefis bir balayı yaşamak isterim, tam da şu anda 1 0 Yorumla
uWuTeLLa Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 97% +1 yıl Tasım, tarağım yerinde kalsın. Bende bir yere gitmeyeyim. 1 0 Yorumla
pwlinsiu Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Amazon havzasına diyormuşum. Şaka şaka! Tüyler ürpertici bir yer. 1 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Hiç tanımadığım bir yer olsun. Sessiz sakin bir sahil kasabası da güzel olur. 1 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 843 cevap paylaştı. eve gidemde bi yatam 1 1 Yorumla Wineandorange +1 yıl 😂😂 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Bir tane adaya tek başıma yaşayayım. 1 5 Yorumla Wineandorange +1 yıl Ay sıkılırsın sen orada ama bak demedi deme. İstersen ben @r_engarenkyollar @fesfs de gelelim. Ay diğer arkadaşları da çağırabilirsiniz ben şu an etiket yapamadım 😄 Yorumla ErtugrulKARTAL1903 +1 yıl Olur gelsinler. Ada büyük 😂 Yorumla Wineandorange +1 yıl Valla herkes adanın bir ucunda yaşayıp gider mis gibi. Sadece yemek saatlerinde dumanla haberleşiriz ni araya geliriz yer içeriz 😄😄 Yorumla ErtugrulKARTAL1903 +1 yıl Aynen. Karnı doyan adadaki köşesine 😂 Yorumla Wineandorange +1 yıl 😄😄😂😂 Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 834 cevap paylaştı. boş ver olup gideyim ya bu hayattan 1 2 Yorumla TayyarRA +1 yıl Ulan KS , ağız tadıyla küfür de edemiyorum kendime Yorumla Wineandorange +1 yıl 😄😄 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Tatile deniz kum günes olsun yeter son 1,5 ayim kaldi bian önce gecsin istiyorum. 😅 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 608 cevap paylaştı. Dağ bayır olsun ahsh yeter cidden bıktık be 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 417 cevap paylaştı. Görseldeki gibi bir yere 1 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 300 cevap paylaştı. saroz körfezine 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 6b cevap paylaştı. Eskişehir Sarıcakaya Dağküplü köyü 1 0 Yorumla
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% +1 yıl nefes alabileceğim bir yere... 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Norveç’e tamamen giderdim
Hemen sana bir bilet veriyoruz Norveç yolcusu kalmasın 🥳🥳
Memlekete annemin yanına gitmeyi çok isterdim çünkü annemi çok özledimmm ❤️
Allah nasip eder inşallah hayırlısıyla❤️
Amin canım inşallah 🙏🥰❤️🌺
Tam da şu an da Aydın'a gitmek isterim, her şeyden herkesten kurtulup, kendi başıma nefis bir balayı yaşamak isterim, tam da şu anda
Tasım, tarağım yerinde kalsın. Bende bir yere gitmeyeyim.
Amazon havzasına diyormuşum. Şaka şaka! Tüyler ürpertici bir yer.
Hiç tanımadığım bir yer olsun. Sessiz sakin bir sahil kasabası da güzel olur.
eve gidemde bi yatam
😂😂
Bir tane adaya tek başıma yaşayayım.
Ay sıkılırsın sen orada ama bak demedi deme. İstersen ben @r_engarenkyollar @fesfs de gelelim. Ay diğer arkadaşları da çağırabilirsiniz ben şu an etiket yapamadım 😄
Olur gelsinler. Ada büyük 😂
Valla herkes adanın bir ucunda yaşayıp gider mis gibi. Sadece yemek saatlerinde dumanla haberleşiriz ni araya geliriz yer içeriz 😄😄
Aynen. Karnı doyan adadaki köşesine 😂
😄😄😂😂
boş ver olup gideyim ya bu hayattan
Ulan KS , ağız tadıyla küfür de edemiyorum kendime
😄😄
Tatile deniz kum günes olsun yeter son 1,5 ayim kaldi bian önce gecsin istiyorum. 😅
Olduğum yeri seviyorum 😃
Dağ bayır olsun ahsh yeter cidden bıktık be
Görseldeki gibi bir yere
saroz körfezine
Eskişehir Sarıcakaya Dağküplü köyü
Böyle bir yere bende ihtiyaç duyuyorum
Yellovstone çok isterim.
nefes alabileceğim bir yere...
Amerika olabilir
Açlıktan ölürüm 🤣
Maldives
Danimarka, Kopenhag.