Dun dogu gezisindeydim kurtler ne kadar nezaketli niye bosmaya calisirlarki aramizi?

Ben dogudan tehlikeli diye tirsardim. Halbuki alakasi yok. Kurtlerle turkler kardes olmus bile. Bazen oyle yerlerde ihtiyacim oldu rica ettim kimse kirmadi etmedide. Cokta kibar misafir perver davrandilar. Guneydogu anadoludan bizi korkutanlara gelsin ben kurtleri simdi daha cok sevdim. İyiki varsiniz a dostlar ♥️ bi daha gelcem diyarbakira asik oldum bu arada mardin midyata urfaya bayildim 🥰😍

Güncellemeler
+1 yıl
Bu sevdalar bosuna le bu sevdalar bosuna delallim delallim super ya bayildim yeminle 🥰
Dun dogu gezisindeydim kurtler ne kadar nezaketli niye bosmaya calisirlarki aramizi?
Cevapla