Şehir dışına çıktığınızda evinizi özlüyormusunuz döndüğünüzde ne hissediyorsunuz?

İnsanın evi gibisi yok derler, neyse ki 1 haftalık bodrum iş seyahatinden sonra evimin balkonunda huzurla çayımı yudumluyorum.(Kahve kalmamış🙂)
Şehir dışına çıktığınızda evinizi özlüyormusunuz döndüğünüzde ne hissediyorsunuz?
Şehir dışına çıktığınızda evinizi özlüyormusunuz döndüğünüzde ne hissediyorsunuz?
Cevapla