Afiyet olsun. Ev kişinin konfor alanı olduğundan özlenmesi gayet normal, birde yerleşik düzen faktörü var. Yeni yerler keşfetmeyi, insanlar tanımayı çok sevdiğim için evimi çok özlemiyorum, daha çok çalışmayı özlüyorum ya da ailemi özlüyorum
Çadır kampı bu yüzden ideal işte. Otellerde yastık kılıfları yıkanıyor ama içleri yıkanmıyor 🤢 ben havlu ve kendi çarşafımı götürüyorum öyle durumlarda 🙈