Tatile gidip her anını paylaşanlar gerçekten tatil yapıyorlar mı?

Tatile gidip her anını paylaşanlar gerçekten tatil yapıyorlar mı?

Ben şahsen anlamıyorum. Yani tatile gidiyorsun, hadi 3-4 hikaye atarsın da, abi 70-80 hikaye nedir? Yediği yemeği, içtiği içeceği, havuzun dibini, üstünü, şezlongunun yanındaki zımbırtıyı vs. her şeyi her an çekip kaydediyorlar.. Böyle keyif alıyorlarsa gerçekten helal olsun ama ben sanmıyorum be..

Tatile gidip her anını paylaşanlar gerçekten tatil yapıyorlar mı?

Tatile gidip her anını paylaşanlar gerçekten tatil yapıyorlar mı?
Cevapla