Fiyatlar her yere göre değişiyor ama ortalama fiyatı bu siz bir gün için bu parayı verir misiniz?

Fiyatlar her yere göre değişiyor ama ortalama fiyatı bu siz bir gün için bu parayı verir misiniz?

Bungalov a o kadar para vermezdim sanırım. gidecek başka yerler de vardır. ama önemli olan sevdiğim kadının yanımda olması ve birlikte güzel keyifli zaman geçirebilmek.
Aynen öyle dostum
Bence verilir adam akıllı bir otel bile gecelik 3-4 bin. Açıkçası ben bu tarz bir yerde kalmayı düşünüyorum hele bir yaz gelsin bakalım. Sapanca da epey yaygınmış sanırım bunlar.
Biz kızlarla gidecektik haftasonu 2 gün 4 binliraydı kalabalık gidilecekse verilir ama tek başına gitmek için verilmez
Sapancadan baktık sıcak havuzu falanda vardı
Tabi tercihler farklıdır kız kıza tercih ederim ben.
Valla ben sevgili ile öyle şeylere karşıyım arkadaşlarla keyifli olur mangal falan yakarım ohh miss😄
Evlenmeden önce gidilmesine karşıyım ben eski kafalılık biraz
Evlendikten sonra tabiki bende giderim😄
Çok açıklayıcı oldum bir aydınlanma yaşadım😄😄
😄😄
Çok teşekkür ederimm☘☘
cok tatliii ben veririm ya uygun fiyatmis
valla bence de
teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
62Cevap
Çok ucuzmuş gerçekten bizde Mayıs ayında gidelim diye konuşmuştuk zaten Sapanca da 5 bin felan dan başlıyor bana aşırı ucuz geldi 2 kişilikten bahsediyorsun ama çok iyi araştır bungolow tutarken dolandırılan insanlar olmuş şimdiden iyi tatiller diliyorum.
Verilir bence, ortam harika, keyfim icin verdigim paraya acimam 💅
Asgari ucretin biraz ustunde calisiyorum ve kafam estiginde ise taksiyle gidiyorum sence verir miyim vermez miyim? 😅
Yemk falan yok heralde bi de alisveris yapip gtmek gerekiyo sanirim. Ve temizligine de guvenemicegim icin hayir diyorum xd yasasin kapitalizm ve luks oteller.
Bi de orlara yakin restoranda olmuyo d mi
Strese girerim ben :d
Dusunmesi bile stresli xd
İnternet ortamnda çoğunlukla dolandırıcı çıkıyor bunlarda ona dikkat etmek gerekiyor. Eğer ısıtmalı havuz jakuzi vede sabah kahvaltısı var ise verilir 4000 TL civari
Az önce saoancadan geldim iscak havuKu jakuzili sabah kahvaktisi dahil hafta içi 5000 hafta sonu 6000 den başlayan fiyatlar.
Uygun fiyatmış ama içi nasıl önemli. Eğer temiz, havuzu falan iyiyse çok uygun fiyat.
İmkanlar el veriyorsa veririm burada da ortalama o kadar ve dolu dolu.. ben o an varsa o parayı veririm..
Bungalov evler güzel de pek benlik mi bilemedim şimdi onun yerine kamp falan çok daha güzel olabilir şu aralar bir kamp merakım varda dkkddld
Ama fiyat şu ekonomide çok pahalı gelmedi açıkçası gitmek isteniyorsa verilir yani
Bungalov evleri genellikle farklı amaçlar için kullanılıyormuş. Ve benlik bir ortam değil
Hayır öyle değil sana söylerim sonra
Çok uygun geldi fiyatı. Dikkatli olun dolandırılmayın 😊
Evettt veririmm hatta param varsa bir hafta kalırım
Keyfim isterse verebilirim evet ama bunun yerine daha konforlu bir yer tercih de edebilirim.
Yani daha iyi yerlerde var elbette
Bir gün için bilemiyorum ya..
3.000 içine ne dahil o da var😂
Yemek var mı yemek napayım sevgiliyi 😂😂
Dahilse tamam 😂😂
Yılda 1 kez gönlünce tatil yapabiliyoruz bu yüzden otel tercihim olur.
Evet verirdim. Güzel bir gün geçirmeye değer yeter ki ardımda güzel anılar kalsın...
Tek başımaysam vermemde ailecek veya eşimle gidersem verirdim.
İki kişi için giderdim diye düşünüyorum. Değişiklik olurdu.
Piyasasi nasil bilmem ama güzel yer ve temiz ise iyi
Bide iki kişilik eee neresi orasi bir arkadaş soruyorda jxjsjs
Sonra kendimizi nette izlemeyelim bi ara heveslendim gidecektim benim gitcegim isletme haberlere çıktı 😃😃
Ben vala masumum çocuklarımı alip gidecektim millet azmış kudurmuş jsjsjs
Zannetmiyorum. O da eksik kalsin sanki ne olacak.
:d dimi
Veririm her zaman tatile gidemiyorum zaten iyi bir yer olsun isterim
Bak buna verirdim işte. YouTube dan filan gidenlerin vloglarını izliyorum çok güzel gerçektende
Maaşı 40-50 bin ve üstü biri için iyi fiyat ama asgari ücret ya da 20-25 bin kazanan biri için gereksiz masraf.
gerek yok gram altın alırım yıl sonunda parayı katlar daha iyi şeyler yaparım
5000 den başlıyor genelde 3000 yine uygun fiyat bugun gunluk evler bile 2000 3000 den başlıyor
Evet bence hesaplıda giden tanıdıklardan ortamın güzelliğini görmekte içimi rahatlattı bu sene tatil planlarımın arasına sıkışırma fikrim var
Çok net, vermem.. 7 gece kalsan 21 bin. Ulaşım, yeme içme, gezi vs. derken 50 bin olur.. 50 bine bungalov kulübe yaparım 😂
Yerine göre değişir. Ama saçma sapan yerlere bunları kuruyorlar, lokasyon güzel olmadığı sürece kesinlikle vermem.
Birkaç yıl önce Gebze'de bungalov evlerde bulunmuştum kış tatili için gayet güzel verdiğim paraya değdi ama o zaman o kadar pahalı değildi yine de verilir.
Tek başıma vermem. En az 3-4 kişi ise verilir ancak.
Fiyatı gayet uygunmuş veririm sıradan hic bir işlevi olmayan oteller bile 1500- 2000 tl arası
Ay bir kere çizmiştim ben bu tür evi çok hoş
Hiç kalmadığım için bilmiyorum. Ama hoşuma gitseydi yeri falan verirdim
Normal bir fiyat bu devirde. Ama tek gitmem arkadaşımla ya da sevgilimle evet o fiyat normal olur
Bilmiyorum ruh halime neşeme gideceğim yere bağlı verebilirim de
Kendi kanaatimi söyleyecek olursam ben vermem. Benim için pahalı. Tatili sevmiyorum.
Yerine göre değişir güzel bir yerdeyde verilir
Benim ruhum köylü vermem o kadar para ayrıca akşam yemeği de senden ne gerek var
Verebilirim ya 1 gün bile yeter bana hahaha : D
ülke kızı bi şekilde orada story atacak,
herkesi kıskandırmak adına, mesele biz değiliz:D
Evet ama sadece bungalov eve o kadar vermek ne kadar mantıklı bilemedim..
Olması gerektiği gibi bir miktar. Daha uygun tarzda da ödeme alternatifleri mutlaka vardır.
Konumu, temizliği, memnuniyet değerlendirmeleri olumluysa veririm ama en az 2 kişilik olması gerekir
Vermem hayır çünkü b n bu tip mekanları ne kadar süsleyip insanların hizmetine sunsalarda konforsuz buluyorum
Hayır vermem mis gibi yazlık dururken bir iki hafta kafamı dinlemek için giderim.
3000 çok değil bence, butik oteller zaten 2 kişilik oda gerçeklik 2000 istiyor
vermem asla da degmiyor yolun ortasinda ahsap bir kulube ici temiz degil ve rahat degil
Veririm bana uygun geldi
Bungalovlarn iki kişilik 6 kişilik diye ayrılmış olanları mi var standart dğl mi bunlar
Bilmiyorum bnde ama sonuçta sürekli gidilen yer dğl ondan bn verirdm
bence iyi ama 2.500 olsaydi daha iyiydi
Vlçok küçük olduğundan vermem.
Sevdiği ile olmak farklı bir şey tabiî ki. O zaman gidilebilir. Değişiklik, farklılıklar iyidir.
Yani 3 bin liranın pek bir kıymeti yok şu an. Verilebilir
Birlikte kalmak için ideal bir yer manzara eşliğinde daha iyi olur
Vermem çünkü zaten çiftlik evi var, çok da bi farkı yok
Ağaç üzerinde olursa düşünürüm
Bayıl istersen ferihaa
Ben verirdim insanlardan bazen uzaklaşmak iyi geliyor bana ama 1 gün değil ya 3 gün yeterli olabilir
10 kişi kalacaksa verilir sjsjs
Buna değecek bir yerdeyse olabilir.
Kimle gittiğimize göre değişir ya
Dar yerler beni sıkıyor ya
Nereye gittiğimize göre değişir
Ay yok vermem
Tek olmamak kaydıyla verirdim
Emin değilim, kış tatili için belki
Bu beni bayağı zorlar dostum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?