Artık yaz gelsin diyor musunuz? Gelsin bu sefer yaz'ı harbi harbi özledim.


#inci🎧🦋
Artık yaz gelsin diyor musunuz? Gelsin bu sefer yaz'ı harbi harbi özledim.


#inci🎧🦋
Karpuz.
Cevap
16Cevap
Ah ah yaz olsa da gitsek bu kumsallara. Yaz deyince arkadaşlar deniz şezlong bira ve patates 😇
yasi ufak bir birey
Sizce nasilim Arkadaşlar?
Artık Ordu Sahili gelecek.. Canım Ordu'm.. Sılâ'm..
Ben sadece ilkbaharı biliyorum diğer mevsimciklerle aracığım yok
Tatil deniz kum güneş, bolca dinlenme yüzme ve güneşlenme
Yaz mevsimi diyince üstü açık Mercedes le Muğla yolunu tutmak geliyorr
Yapamadığım güzel bir tatil 😅
Kader arkadaşım
Akşamları yapılan yürüyüşler geliyor😊❤️
Dondurma ya da çekirdek 🌹
İstanbul geliyor benim aklıma
Gelirsin bu sene yine
Camlar açık uyumak
Şezlonk ta içmeyi özledim
Kumsalın cıvıl cıvıl olduğu
Sıcaklığı sevmiyom ben
Deniz , kum , güneş , sahil , içecekler
Yaz gelsede bol bol açılıp balığa ciksam
Keçi sütlü dondurma
kum denız güneş :D
Bronz bir ten
Yok ya kış mevsimi candır
Çilek gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar