Tatil & Seyahat Bana en iyi koltuğu seçer misiniz tek olacağım? bakıpcıkcamlo Takip Et Xper 6 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor 4-5saatlik yolculuk Güncellemeler+1 yıl 4-5 kişi 25 demiş nedenini merak ettim söyler misiniz Bana en iyi koltuğu seçer misiniz tek olacağım? Cevapla En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Moldovyapapatya Takip Et Master Yaş: 25 , eic 67% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 307 cevap paylaştı. Önler de oturma hiç rahat değil boynun ağrıyor yatarken ama dışarıyı dul HD görüyorsun 3-4 diyorum 0 4 Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl ama onlar dolu tam bakmamışsın sanırımm Yorumla Moldovyapapatya +1 yıl 7 o zaman Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl 9 nasıl sence Yorumla Moldovyapapatya +1 yıl Olur kanka Yorumla
Jurjum Takip Et Master Yaş: 39 , eic 44% +1 yıl Hangisi boş hangisi dolu 0 1 Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl beyazlar boş Yorumla
m ByBrawo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 79% +1 yıl 25 Numara tercihimdir 😂 0 5 Yorumla m ByBrawo +1 yıl Kapıya çok yakın inerken binerken rahat olursun. Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl anladım teşekkürler Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl başka bir firma da 1 numara buldum en iyisi o diyorlar iyi midir Yorumla m ByBrawo +1 yıl Rica ederim. Yorumla m ByBrawo +1 yıl Şöförün arkası dar olur bence yaa hiç önleri seçmedim ben genelde 25 numara civarı giderim tekli koltuk 😂 Yorumla
44asi44 Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 763 cevap paylaştı. 21 numara 0 0 Yorumla
simayxo Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl en iyi koltuk sensin oturuyum mu aşkım 0 1 Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl Kakndndhx bu çok güzeldi Yorumla
İsimsizzz_kullanıcı_ Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 97% +1 yıl 9 kanka 0 2 Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl neden Yorumla İsimsizzz_kullanıcı_ +1 yıl İşte Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 690 cevap paylaştı. On yedi 0 0 Yorumla
Solmucan Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Kanka bence 9 0 3 Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl neden Yorumla Solmucan +1 yıl Tekli olması 1. Avantaj yanına kimse gelmez. Kapıya yakın değil soğuk gelmez ya da kapı rahatsızlık vermez Yorumla bakıpcıkcamlo +1 yıl anladım teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Önler de oturma hiç rahat değil boynun ağrıyor yatarken ama dışarıyı dul HD görüyorsun 3-4 diyorum
ama onlar dolu tam bakmamışsın sanırımm
7 o zaman
9 nasıl sence
Olur kanka
Hangisi boş hangisi dolu
beyazlar boş
25 Numara tercihimdir 😂
Kapıya çok yakın inerken binerken rahat olursun.
anladım teşekkürler
başka bir firma da 1 numara buldum en iyisi o diyorlar iyi midir
Rica ederim.
Şöförün arkası dar olur bence yaa hiç önleri seçmedim ben genelde 25 numara civarı giderim tekli koltuk 😂
Uçak olsa öneri verebilirdim 😀
9 numara iyi gibi seçebilirsiniz
29 veya 35 koltuğu tercih ederdim
21 numara
en iyi koltuk sensin oturuyum mu aşkım
Kakndndhx bu çok güzeldi
9 kanka
neden
İşte
On yedi
8 ya da 9 numara…
25...
Dokuz
25 güzel bence
21 ve güneş kürdistan anlami gibi 21 seç-
Bana otur
sen gel otur
Kanka bence 9
neden
Tekli olması 1. Avantaj yanına kimse gelmez. Kapıya yakın değil soğuk gelmez ya da kapı rahatsızlık vermez
anladım teşekkür ederim