
Geçtiğimiz yaz iyi kötü bir şekilde geçti ve bitti. Peki sizce geçtiğimiz yaz tatilin tadını çıkardınız mı? Hakkını verebildiniz mi?

Geçtiğimiz yaz iyi kötü bir şekilde geçti ve bitti. Peki sizce geçtiğimiz yaz tatilin tadını çıkardınız mı? Hakkını verebildiniz mi?
Hakkını veremedim yaz boyu bir sürü işle uğraştım en sonunda sezon biterken bi fethiye ye kaçabildik şükür. Bu sene de hayalimdeki tatil zor yine öncelikler başka ama kaçarız Ağustos sonlarına doğru yine bi ege kıyısına.
En güzel yere gitmişsin ama 😇
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 😇
Gitmedim bu yaz insallah
Plan nereye 😇
Belli degil ki da 3 ay var
Yazarim ama sana
Tamam bekliyorum o zaman 😇
Tm😊😊
Tesekkur ederim e. i. g icin
Rica ederim 😇
Cevap
5Cevap
Evet çıkarabildim.
Antalya - Japonya - İtalya ile çıkardım. 😅
verdik içinden geçtik bakalım bu sene şettirebilecez mi
Olur olur 😇
Pek çıkardığım söylenemez. Umarım bu yaz daha iyi olur :d
Pozitif enerji gitsin 😇
Gitsin gitsin pozitifliğe her daim ihtiyacımız var, pozitif kalmalıyız 😊
Yosyorgun bir 2 yildan sonra gittigim tatil keyifliydi. 1 2 saglik sorunu yasadik ama yinede cok iyiydi diyebilirim.
Evet. Daha bir kac yil tatil yok. Dozumu aldim.
Kuzenlerim ile mükkooydu bu sene olmayacakları için üzgünüm. 😏
Evet gezdim de gezdim ege kıyılarında güzel bir tatil yaptık.
Evet aşırı eğlenceliydi ve gezmekten canım çıkmıştı..
Oldukça tadını fazlasıyla çıkardım yaz tatilin
Hayır çünkü bir yere gittmedim ve halam vefat etmişti oyuzden evde ydik🤗
Evet, fazlasıyla üst üste farklı tatillerle.
Hayır tatilimin pek hakkını veremedim
Bu yaz tatilde değildik maalesef
Pek iyi geçtiği söylenemez 😅
Çıkartamadım
Yoğunluktan mı 😇
Yok maalesef
Bu sene inşallah 😇
Hemen yap planı 😇
Evet, çıkardım.
Neler yaptın 😂
Gezdim, dolaştım, dondurma yedim.
Pek değil
Neden be
Hatırlamıyorum ki haja
Marmaristeydim güzeldi
Biraz
Çıkardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar