
Besinleri çok önemli benim için mesala. Aç kalacağım yere asla gitmem

Besinleri çok önemli benim için mesala. Aç kalacağım yere asla gitmem
Aynı şekilde beslenmeye ve ulaşıma bakarım. Zaten seyahat ediyorsam ya kız arkadaşım için gidiyorumdur ya da doğal, tarihi güzelliklerine gidiyorumdur o yerin. Hatta kız arkadaşım için gidiyorsam bile birlikte tarihi ya da doğal güzelliklerin olduğu bölgelerde zaman geçirmeye dikkat ediyor ona göre plan yapıyorum.
ilk baktığım şey nedense o ülkede o dönem bir festival, etkinlik vs olup olmaması oluyor. mesela koreye bilet aldım bi baktım sakura zamanına almışım çok mutlu oldum:D sonra tabii ki yemekleri, nerede yiyeceğim ne yiyeceğim bunlar çok önemli mevzular. ve günlük plan çıkarırım neresi nereye daha yakın günümü nasıl verimli planlarım arada doğaçlamalar da eklerim.
Yemeklerini ya eğer hoşuma gitmiyorsa yemekleri oraya asla gitmem bu yüzden hindistan çin gibi yerlerden hep uzak duruyorum hayalimdeki ülkeler değiller bazıları sırf meraktan gidiyor ama Hindistana gidip bir amcanın koltuk altında hamuru çevirmesini izleyemem 😅merak uğruna aç kalamam illa yemekte yemek sjsjskskak
Ben de ilk nesi meşhur diye bakarım yiyecek olarak. Onun dışında genelde ilk seyahat ettiğim yerlerde gezilecek müze, park vs gibi yerler varsa onları araştırırım.
Ac karnına gezilmez zati
Cevap
10Cevap
Yemekler önemli zira et ve tavuk yemiyorum. Benim için büyük sıkıntı yemek...
Sonrasında tarihi yerler
Et tavuk yemiyorsan hindistan tam sana göre abla fhdh
Çok kokuyor ve hijyen değil orası...
Bu fotoğraf niye :D
Ben gezilecek yerlerini merak ederim ya.. Manzaradır, tarihi yerlerdir falan beni sarıyor
Ayak parmağı ile kesilmiş bonfile et ile koltuk altında sıkıştırılmış pişi efsane oluyor hindistanda kral ondan koydum dhdh
Meşhur yemekleri ve tarihi alanları İmanlı Atayiz Beyefendicim
Neresi mesela
Kayseri'ye gitmiştim bir ara
Yorumdan sonra bir yurt dışı beklemiştim Kayseri biraz şok etmedi değil 😂
Keşke gidebilseydim, seyahat ufkum oraya kadardi Beyefendicim:))
Burdan bakınca ufkunda herhangi bir sıkıntı görmüyorum. Sıkıntı daha çok ufuktan ziyade tevafuk. Tavafuk için de her koşulun oluşması lazım. Başta günümüz Türkiye'sinde ekonomi gibi..
Yine şiir gibi yazdın 🌸
Turistik gezilecek yerlerini merak ederim popüler mekanları falan
Belediye başkanları demeni beklerdim mom dhdhd
Ayıpsın fhfhf
Benim için de yemeği sanırım. Denizi de olabilir.
Sal gari şu denizi
Kuzey Irak mı ora 🤔
Yimek kültüyünü ve gürmeye değer oyucak turistik yerleyini meyak edeyimm
Kore yemekleti nasıl minicorn
Hele bakin onlar neymiş
Güzel bişiye benziyor yeriz bir gün tişikirlir minicorn
Gitmeden önce araştırdığım ilk şey ne yiyebilirim 😂😂😂
Ondan sonra da görülcek yerler, güzel manzaralar ve sokaklar..
Asya ülkelerine gitmeyi tercih etmiyorum yemek konusunda yanıma götürürüm ya da orada alırım daha çok gezilecek yerleri merak ediyorum
Öncee en lüks lokantalarini sonra en meşhur yerlerini (müze vs)
İnsanlarını merak ederim, bir de börtü böcek çok var mı sorarım araştırırım
Yiyeceklerini restoran kapalı çarşı doğal parklar caddeleri mağazaları
Mamalarını
Abur cuburlarıni
Mama mı
Yemek yani kajdsjaj
Suya da ma diyondur 😄
Mantıklı öyle yapicam artık kdmsnsns
Ben yemeklerini merak ederim ilk
Yeni üye sandım 😄
He güzel olmuş havası değişmiş
Boğa burcu olduğum için yemeklerini jsjsks
Boğa burçları şaşırtsin bı kerede
Aç kalacağım yerlere gitmem katiyen 😂
Ben de
Hava durumu. Dötümüz donmasın sonra
manzaralı kıyısını köşesini
Çok soğuk bir şehirde asla yapamam
Neyi farklı ise onu
Bogaz dûsunmem gezerim tozarim tek basima ama
Yemeklerini doğasını insanlarını
Hindistan ve Yemek ahhh 🙈🙈
Otellerini 😃
Rahata düşkünüz ellam
Kesinlikle
Pek etmiyorum kral
Gel de sana bir kebap yediriyim kral
Senin keyfin yok gibi 2 gündür baba
Arayayım 2 dakka özledim dhdh
Yemeğini
Yemeklerini 😂
Filmin adı neydi ya?
yemekleri
Yiyeceklerini
yemeklerini
Yemek kültürü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?