
Lüks bir otelde tatil mi yoksa eşsiz manzarası ve huzuruyla bir çadırda mı tatil yapmak istersiniz?
Beni çadırın içine atın ve unutun 😂

Lüks bir otelde tatil mi yoksa eşsiz manzarası ve huzuruyla bir çadırda mı tatil yapmak istersiniz?
Beni çadırın içine atın ve unutun 😂
Amasra'da kendi evimde gece geç saatlere kadar sahilde olsam, ertesi gün öğlene kadar uyusam bile benim için eşsiz bi tatil olur.. Lüks şehirlere de otellere de gerek yok..
Amasra çok güzel gerçekten ya 😇 şanslısın öyle güzel bir yerde evin olduğu için
Bi evim olması hayalim ve hayal olarak da kalacak gibi..
Hepimizin hayali ya…
Ben otelde sıkılırım çadır da rahat olmaz karavan olsa olmaz mı?
İkisinin ortası diyorsun 😇 sana her şey olur ayarlarız hemen 😇
Teşekkürler efenim 💅
Senin rahatın önemli çok önemli 😇 rica ederim 😇
Lüküs hayat lüküs hayat ah ne rahat lüküs hayaaat
Senin elit zevklerin 😇
Bu halde elitsin sen zaten 😇
Daha fazla gülmen lazım senin 😇
Cevap
6Cevap
Lüks otelde tabii ki. Çadırmış kampmış sevmem. Böcek mi gelecek, yılan mı çıkacak yok banyosu tuvaleti soruun ayyy çileee resmen. Rahat önemli.
Yani evet bazı konularda zor ama bazen çok güzel 😇
Çadırda ⛺
Birde sevdiğin adam olacak yanında oh mis unutulmaz bir tatil olurdu
En güzel yanı o zaten 😇
Bunların ikisinden birini tercih etmek gerekirse otel derim tabii ki ama yazlık da güzel oluyor bizim yazlığımız var orada kalıyoruz.
İkisi de degil, kapitalist sistemin sisirdigi, insan kalabaginin olmadigi sakin, sade bir yer olabilir.
Lüks bir yerde. Çadır börtü böcek bunlardan korkarım 😂🫢
Normalde çadırda ama otelde her şey dahil olunca da tadı bir ayrı ya 😅 sınırsız içki 🙄
Çadır benlik ama otelde değil 😅 Bungalow en güzeli keyiflisi ve sakini
Ben otelde tercih ederim gezerim ve yorugun olunca uyurum 😅😅
Doğa içinde çadır da mis gibi ortam🫶🏻
İnsanın canı çekiyor ya
Evet 😂
Ah ah nasıl istedim 😂
Çok güzel olurdu🥹
Ne zaman gitsek ki ya Mayıs olur bence 😂😂
Hemen gidelim kskxkdkdk
Soğuk olmaz mı kız 😂
Kayak yaparız😂
Kız çadır diyoruz deniz kum 😂😂
😂😂😂 bekleyemem daha fazla tatilsedim 😅
Ne olacak sonumuz 😂
Hadi maldivlere gidelim kdjdkdk
Mantıklı bak 😂
Kesinlikle 🎉
Profilindeki yer neresi bu arada çok hoş duruyor 🥳
Prag orası ama soğuk biraz 😂
Ahh sen ve soğuk hiç bağdaştıramadım😅
İçkiyle ısınıyoruz 😂😂
Viskidir o da jdjdjd
Al bir kadeh gel 😂
🥃🥃 hahaha tabi
Sen nerde yapmak isterdin
Çadır kampı sen
orada olmaz böcek var
Sen gelme o zaman 😂
Sen beni korursun ya geldim geldim kdkg
Kimsin sen neden koruyayım seni 😂
Koruman lazım beni illa biri mi olmam lazım djgj
Sevdiğim biri olman lazım yoksa olmaz 😂
Kurtlar beni yerse korumaz mısın beni
İn misin cin misin gizli 😂
Hangisi seksiyse oyum ben😂
Kaç gündür geliyorsun hiç mi işin yok senin 🤔
Derken
Seni kesin tanıyorum ben ama hadi bakalım
Ünlü olsam tanırdın
Neyse yeter bu kadar
Okbb
Lüks bir otel, uğraşamam. :)
Böcek fobim var bu yüzden otel diyorum😂
Oteli tercih ediyorum
Ben rahatıma düşkünüm kampta uyuyamam
Kamp...
Bir kampçı daha 😇
Hiç yapmadım ama çok istiyorum...:d
Mükemmel ya ben yazın en az 4 5 yaparım 😇
Çok şanslısın. bu iyi bence. yap tabii keyfini çıkar hakkın :)
Çadır iyidir
Sonunda çadır diyen biri 😇
Otel
Otel
Çadır ve doğa
Onun yanı olsun da fark etmez
Otelde
Profilden belli zaten 😇
İkiside olabilir.
İkisine de okeyim
Otel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?