Metro turizmle günde binlerce kadın seyehat ediyor kimisi tek kimisi eşiyle sevgilisiyle abisiyle. Metro turizmdeki olaylar kamil koçta veya başka otobüs şirketinde yaşanmayacağı ne malum? Bunun garantisi var mı? Ayrıca o olaylardaki muavin suçlu diye ekmeğini kazanmak isteyen muavinler neden suçlansın? Kurunun yanında yaş da mı yansın?
Metronun bunun gibi onlarca açığa çıkmış belki de yüzlerce çıkmamış sabıkası var. Bunlara ısrarla göz yuman bir firmaya ben bir kadın olarak niye para yedireyim? Elalemi düşüneceğinize kendi öz saygınızı düşünün biraz. Bir kadın olarak duruşunuz bir çizginiz olsun şu hayatta.
Ben diğer otobüs şirketlerinin de aynı haberlerini okudum örneğin kamil koç taciz olayı diye yazarsan önüne düşecek haberler görürsün. O zaman sen kamil koça da binme artık tamam mı? Pamukkale turizm taciz olayı de yine bir haber göreceksin. Pamukkaleye de binme. Hatta sen hiçbir otobüs şirketini kullanma. Çünkü eğer binersen kendine öz saygın olmadığını düşüneceğim ve bir kadın olarak duruşun olmayacak.
Metro kaçak yağ kullanmaktan ötürü adi çıkan bir firma. En ön koltuklari genelde indirimlidir çünkü kelle koltuk turizm. Kamil koç, pamukkale ve anadolu dışında firma seçmem.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Metro’yu bir kadın olarak hâlâ kullanmanız o kadar saçma ki bir de iyi mi diye soruyorsunuz hiç mi haber izlemiyor ya da takip etmiyorsunuz.
Yanımda erkek olacak
O erkeği de tebrik ediyorum o zaman daha da itici oldu şu an
Metro turizmle günde binlerce kadın seyehat ediyor kimisi tek kimisi eşiyle sevgilisiyle abisiyle. Metro turizmdeki olaylar kamil koçta veya başka otobüs şirketinde yaşanmayacağı ne malum? Bunun garantisi var mı? Ayrıca o olaylardaki muavin suçlu diye ekmeğini kazanmak isteyen muavinler neden suçlansın? Kurunun yanında yaş da mı yansın?
Metronun bunun gibi onlarca açığa çıkmış belki de yüzlerce çıkmamış sabıkası var. Bunlara ısrarla göz yuman bir firmaya ben bir kadın olarak niye para yedireyim? Elalemi düşüneceğinize kendi öz saygınızı düşünün biraz. Bir kadın olarak duruşunuz bir çizginiz olsun şu hayatta.
Ben diğer otobüs şirketlerinin de aynı haberlerini okudum örneğin kamil koç taciz olayı diye yazarsan önüne düşecek haberler görürsün. O zaman sen kamil koça da binme artık tamam mı? Pamukkale turizm taciz olayı de yine bir haber göreceksin. Pamukkaleye de binme. Hatta sen hiçbir otobüs şirketini kullanma. Çünkü eğer binersen kendine öz saygın olmadığını düşüneceğim ve bir kadın olarak duruşun olmayacak.
Aynen öyle yapıyorum zaten sana da tavsiye ederim.
Metro kaçak yağ kullanmaktan ötürü adi çıkan bir firma. En ön koltuklari genelde indirimlidir çünkü kelle koltuk turizm. Kamil koç, pamukkale ve anadolu dışında firma seçmem.
İkisi de birbirinden kötü vala bence Anadolu Pamukkale falan gibi firmalarla git. Hem daha hızlı hem daha güvenli gidersin.
Ben hep Kamil Koç u tercih ederim daha ferah hizmeti iyi.
kamilkoca binerdim ama tvler hep bozuk cikiyordu. alcaksan tekli koltuk var onlardan sec otobusu
Kamil Koç daha iyi ama her araç, şoför ve muavin aynı değil. Denk gelmesi lazım.
O iki seçenek arasından Kamil Koç diyebilirim
Taciz edileyim, üstüme boşalsınlar istemiyorsan hangi firmadan uzak duracağını biliyor olmalısın.
Bence Pamukkale
Pamukkale yok maalesef
Hmm o zaman Kamil Koç
İkisi arasında kamil koç. Başka seçenek yok mu
Var mı daha iyisi
Bilmiyorum Seyehat edeceğin diğer firmalar nedir
Metro yüzde sıfır güvenilir zaten hepsi ondan iyidir
Kamil Koç daha güvenli
İkisi de değil ama yoklukta kamil koç gider
Metro muavinleri yüzüne boşalabilir
Ne bakımdan iyi
Güvenlik
Kamil bence
kamil koç daha iyi
İkisi de leş
Dinar birlik her daim hız
Özdiyarbakır turizm :D
Hakkari şırnak diyarbakır dndkcjdm
Bu daha iyi yani
Pamukkale
Koççç
Kamil koç tabikide
Metro
İkiside berbat