Tatil & Seyahat Deniz yolculuklarını sever misin? En son ne zaman deniz yolculuğu yaptın? Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 53 Yapay Zekaya Sor Gününüz keyif dolu geçsin✌🏻 Güncellemeler+1 yıl @Nursenakarakılıç 🙏🏻 ve diğer üyeler 🙏🏻 Güncellemeler+1 yıl Günün sorusu ❤️🔥🙏🏻 Deniz yolculuklarını sever misin? En son ne zaman deniz yolculuğu yaptın? Cevapla Deniz Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 2,3b cevap paylaştı. 5-6 sene kadar oluyor gadası 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı. Çok severim evet 1 0 Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Ben hiç binmedim vapura. Yüzmeyi iyi öğrenince bineceğim😄 1 1 Yorumla Yecüc_Mecüc_7991 +1 yıl :)) Yorumla
Hakan28Giresun Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 98% +1 yıl Güzel manzaralar, taze deniz hava ve okyanusun sakinliği birçok kişi için dinlendirici bir kaçış sunabilir. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Çok severim. En son adalara gitmiştim. Zaten Sarıyer’de oturuyorum istediğim an deniz kıyısındayım. 1 3 Yorumla Yecüc_Mecüc_7991 +1 yıl Ne güzel bende istinyedeyim✌🏻 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şanslı kullarız vesselam 😊 Yorumla Yecüc_Mecüc_7991 +1 yıl Elhamdülillah 🙏🏻 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Hayatım da hiç deniz yolculuğu yapmadım vapuru saymazsak 1 0 Yorumla
Ayşegül597 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Her gün akşam namazından sonra denizaltina biniyorum 1 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Evet bayılırım baya severim, bir ay oluyor sanırım eskiden daha sık yapardım 1 0 Yorumla
yeleklimont Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 75% +1 yıl çok severim 2 sene önce istanbuldam marmarise gitmiştim çok eglenmiştim çok güzeldi :) 1 0 Yorumla
tıme-traveler Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Deniz tutuyor beni o yüzden kıyıdan izlemeyi tercih ediyorum. 1 0 Yorumla
enolmayan Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Derin su birikintisinden korkuyorum.. Ona ragmen yine de seviyorum, yakin zamanda yaptim. 1 0 Yorumla
CoffeeChocolate24 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 85% +1 yıl Kısa yolculukla sıkıntım yok uzun süren deniz yolculuğunu sevmem 1 0 Yorumla
Bidolutatlılık Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl En son İstanbul’da binmiştim. Biraz tutuyor beni ya ama manzara şahaneydi 🎀 1 0 Yorumla
Milky7way Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 99% +1 yıl Çok uzun oldu. Ne çok severim. Gemide yaşayabilirim. 😌 1 0 Yorumla
Zz___eeyuyy Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 95% +1 yıl Hiç yapmadım. Denizi çok severim ama en korktuğum şeylerden biri denizdir. Korkutucu geliyor. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sevmezmiyim her hafta en az bir kere mutlaka yaparim deniz yolculugumu 1 0 Yorumla
_KalbiSükûn_ Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Deniz kenarında yürümüştüm sayılır mı? 😄 1 1 Yorumla Yecüc_Mecüc_7991 +1 yıl Tabi ki Yorumla
firstnebula Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Evet çok severim en son geçen yıl feribota binmiştim sanırım. 1 0 Yorumla
778127818713 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl deniz yolculuğu deyip resme interstellar filmini koymak :D 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,3b cevap paylaştı. Gecen yaz Çanakkale den feribotla yaotim 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 442 cevap paylaştı. En son 14 yaşımdaydım 1 0 Yorumla
flawsome25 Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl 2-3 sene önce İzmir Konak da vapura bindim 1 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 365 cevap paylaştı. Yunan adalarını gezmiştim baya bir zaman önce. 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 939 cevap paylaştı. Deniz beni geriyor. 1 0 Yorumla
merkürkedisiii__ Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Deniz yolculuğu yapmadım ama yapacağım yakında 1 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 519 cevap paylaştı. Çok severim. En son feribota binmiştim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
5-6 sene kadar oluyor gadası
Çok severim evet
Ben hiç binmedim vapura. Yüzmeyi iyi öğrenince bineceğim😄
:))
Güzel manzaralar, taze deniz hava ve okyanusun sakinliği birçok kişi için dinlendirici bir kaçış sunabilir.
Çok severim. En son adalara gitmiştim. Zaten Sarıyer’de oturuyorum istediğim an deniz kıyısındayım.
Ne güzel bende istinyedeyim✌🏻
Şanslı kullarız vesselam 😊
Elhamdülillah 🙏🏻
Hayatım da hiç deniz yolculuğu yapmadım vapuru saymazsak
1998di gibi galiba..🤭😂
Her gün akşam namazından sonra denizaltina biniyorum
Evet bayılırım baya severim, bir ay oluyor sanırım eskiden daha sık yapardım
çok severim 2 sene önce istanbuldam marmarise gitmiştim çok eglenmiştim çok güzeldi :)
Deniz tutuyor beni o yüzden kıyıdan izlemeyi tercih ediyorum.
Derin su birikintisinden korkuyorum.. Ona ragmen yine de seviyorum, yakin zamanda yaptim.
Kısa yolculukla sıkıntım yok uzun süren deniz yolculuğunu sevmem
En son İstanbul’da binmiştim. Biraz tutuyor beni ya ama manzara şahaneydi 🎀
Çok uzun oldu. Ne çok severim. Gemide yaşayabilirim. 😌
Hiç yapmadım. Denizi çok severim ama en korktuğum şeylerden biri denizdir. Korkutucu geliyor.
Sevmezmiyim her hafta en az bir kere mutlaka yaparim deniz yolculugumu
Deniz kenarında yürümüştüm sayılır mı? 😄
Tabi ki
Evet çok severim en son geçen yıl feribota binmiştim sanırım.
deniz yolculuğu deyip resme interstellar filmini koymak :D
Gecen yaz Çanakkale den feribotla yaotim
En son 14 yaşımdaydım
Gercekten nefret ederim
Hiç yaptığımı hatırlamıyorum
2-3 sene önce İzmir Konak da vapura bindim
Yunan adalarını gezmiştim baya bir zaman önce.
Uzun süreli sevmem
Deniz beni geriyor.
Hatırlamıyorum baya oldu
7 yaşlarında yaptım en son, severim
Avrupa yakasına geçmiştim
Çok oldu ya severim ama
Deniz yolculuğu yapmadım ama yapacağım yakında
Çok severim. En son feribota binmiştim
Severim en son gecen sene
nefret ederim
Hiç yapmadım
Severim
Severim
5 ay önce falan
Sevmem
3 sene ônce severim
Pek sevmem
Deniz benim tutkum
Evet severim
hiç yapmadim
evet huzur verici
Her gün yapıyorum 😉
Hiç yapmadım
Çok severim
Beni tutuyor ya,