İyi geceler KScanlar 🥰
Uzaya gidecek olsaydınız yanınıza alacağınız ilk 3 şey ne olurdu?
Uzaya gidecek olsaydınız yanınıza alacağınız ilk 3 şey ne olurdu?


Ben seni alırdım yanıma, üçüncü şeyi de senin tercih etmeni isterdim. Sahi üçüncü şey olarak ikimize de yarayacak olan bir şey olarak sen ne seçerdin? 😎
Cevap
11Cevap
Sigara. rakun , bilgisayar
Rakun neden
Duygusuz gidemem uzaya. Duyguyu da alırdım 😉
www.instagram.com/.../?igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ben bunu alayım 😄
Mangal kesin olmalı
Valla belki denize de gireriz mayo falan da olsun
bide keyfim ile kahyası 🤣
Bir sılav, bir orta Asya ve bir uzak doğulu nisa taifesi.🙂
enerji icecek uzun red malboro birde cakmak
Hic birsey ama 2028'de uzay icin bilet satin aldim.
İçki, sigara, telefonum..
Net tlf kahve😂
Lahmacun kokoreç döner durum
Seni eşimi 😀
Canım sıkılır
Sigara, çakmak, çay..
Bana yetecek kadar sigara çakmak ve çakmak gazı 😝
mp3 çalar, kulaklık, krem.
Lahmacun
Telefon, çekirdek ve su
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?