
Doğu ekspresi treni ile Kars turu sordum ancak fiyatlar çok uçuk ve hiç yer olmamasıda cabası, sizin planınız ne?

Doğu ekspresi treni ile Kars turu sordum ancak fiyatlar çok uçuk ve hiç yer olmamasıda cabası, sizin planınız ne?
yakın bi yerlere gideriz gibi gibi.. benim bu hafta seminerler var. haftaya doktor kontrolleri.. çok uzaklaşamayız ama yakınlarda takılırız
teşekkürler. size de iyi tatiller
Evet, Karadağ ve Arnavutluk'a gidiyorum.
Cevap
7Cevap
ben tatil yapmıyorum maalesef. ama çoğu çocuk mola vermiştir
Uludağ veya Kartepe düşünüyoruz minik kız gelsin yarın bakacak
bu molayı evde dınlenerek pratık yaparak geçireceğiz
Yıhh yığa nası virek abacım.
Yurtdisina gidicem😜😜😜
Muhtemelen evdeyiz.
Ee noldu yani evdemisin?
yok yapmayacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar