+1 yılTürkiye'de değil. Hatta bi' şehir bile olmayabilir. Gidip tadını çıkarmayı becerebilecek olsaydım belki farklı olurdu ama şimdilik her yer ve her şey çoğunlukla bana endişe verici geliyor
211 Yorumla- +1 yıl
Para gereksinimi ve çoğumuzun sahip olduğu bazı psikolojik sorunlar
- +1 yıl
Kabullenmek bir mağlubiyet olmamalı ama
- +1 yıl
Doğrusu ben de senin son cevabına aynısını demeliydim. "Nasıl yani" :D
- +1 yıl
Öyleyse benim kastettiğimin de, düşüncelerden kaçamıyor olduğumuzu kabulleniyor oluşumuzun bir mağlubiyet olmadığı. Belki de mesele onlardan kaçmak değildir. Tabii çözüme kavuşturmak asla kolay değil. Biraz konuşmak için konuşmuş gibi oldum
- +1 yıl
Rica ediyorum :)
En İyi Cevaplar
Ben sıcağı sevmiyorum çok sıcaktan ise nefret ediyorum. O yüzden Ege ve Akdeniz'den uzak duruyorum. Kuzeyde yeşilin bol olduğu herhangi bir il olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMugla Datça
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGelirim bak.. :)
Cevap sahibi+1 yılEig için çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Bu sene ordaydım aşık oldum resmen hele koylarına
Cevap sahibi+1 yıl@LivaAslaan evet müthiş bi yer her yaz oradayım ben :)
Marmaris
19 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılAntalya
10 Yorumla Hiç gitmedim ama sanki ege Akdeniz kıyılarında gün batımının denize yansımasını izleyebileceğim bir yer gibi hissediyorum
11 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 510 cevap paylaştı. muğla kesinlikle, akyakada harika bide özellikle 25 km ötesindeki akbük müthiş güzel. + olarak marmaris turunç ve kumlubükde güzel gidip görmeni öneririm
11 Yorumlaİstanbul çok kalabalık evet ama burdan başka bir şehirde yapabilir miyim emin değilim.
11 YorumlaKaş/Antalya ama arada başka yerlere kaçmak şartıyla
113 Yorumlaİstanbul’da oturduğum semti olmasa da sokağı seviyorum sessiz sakin huzurlu…
11 Yorumla
+1 yılÇirkin binalar ve kalabalık nüfus olmasa İstanbul olurdu.
11 Yorumla
+1 yılParam olursa eğer Antalya olurdu, bundan eminim.
112 Yorumla- +1 yıl
Evet gittim avrupalı insanlar bizim bu türk milletinden daha sevecen ve yardım severler : )))
- +1 yıl
Kastınızın gerçek türk milleti adına olduğunu düşünüyorum Zira bizimkiler arap kırması : )))
- +1 yıl
Helal kardeşim aynen öyle
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🤘🤘🤘🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Gerçek türklerin gelmedi dileğiyle : ))) - +1 yıl
Bu arada Avrupa'da insanlar daha iyiler daha sevecenler dememin sebebi bizim bu Arap kırması Türklerden dolayıdır Türk olmayan yani gerçek Türkler olmadığı için öyle dedim yoksa milliyetçi bir insanım köküne kadar gerçek türkleri gördüğüm zaman her daim gurur duyarım tıpkı sizi gördüğüm gibi : )))
- +1 yıl
Teşekkür ederim ☺️
Aslında insan insandır tabi ki yüz karaları da var örneğin her Türkiye de illerdeki insanları o oralı diye direk damgalamak gibi kendi kendimizi ötekileştiriyoruz aslında yapılmaması gereken , fırsatçılığa dönüştürülmemesi gereken bir yaşam sürmek varken dünya ya aldatılıyor galiba hırs vs ☺️ bu bence Avrupa da da böyle sizin ve bir çok insanın da ülkemizde yaşanan son zamanlarda ki zorluk ve huzursuzlukların yaşanması sebebiyle yönelim doğal olarak değişebilir asla yargılamıyorum. Ama ne olursa olsun bizim olsun. - +1 yıl
Anlayışın için teşekkür ederim kardeşim yani uzun süredir şu sitede anlayışlı bir insan ilk defa görüyorum şu anda tekrardan teşekkürler😊
- +1 yıl
Rica ederim ne demek saygılı ve sevgili yorum hak eden için yapılır.
teşekkür ederim seninde gönlünce olsun güzel kardeşim İyi geceler..
+1 yılBen de severim akyakayı minik ve sevimli her tatilde önce oraya uğrayıp kadın azmağı nehrine girerim.😂😂😂 2 -3 gün kalır sonra Marmaris Datça Fethiye falan. ☺️
13 Yorumla- +1 yıl
Buzz gibi ☺️☺️
+1 yılİzmir kordon saat kulesini geçince oturacak yer var gün batımı deniz gemiler çok güzel bir yer çok seviyorum orayı.
10 Yorumla
+1 yılMardin diyebilirim. Bir hafta gezmeye gitmiştim. İnsanların samimiyeti, taş evlerin güzelliği.. İnsan huzur buluyor.
21 Yorumla
+1 yıl1997 den beri bolu, sonsuza kadar da öyle kalsın pls
10 YorumlaHuzur kelimesi bana çok yabancı geliyor varlığına inanmıyorum
10 YorumlaSessiz sakin tenha olan her şehir olabilir..
10 Yorumla
+1 yılHenüz yaşadığım yerin dışına çıkmadım sadece baba tarafı anne tarafı gidip geliyorum. İkisi arasında da İskenderun huzur veriyor Adana'ya oranla.
11 YorumlaBen Antalya ya tatile her gidişimde Ruh halim değişiyor ve dinleniyorum
10 Yorumla
+1 yılİstanbul'u ziyaret ettiğimde aşık olmuştum ❤️ Ankaramı da çok seviyorum ❤️
10 Yorumla
+1 yılHong Kong diyebilirim gerçekten huzur bulmuştum orada
10 Yorumla
+1 yılOrdu, ünye... sahil tarafı. Dalgalar vuracak ve ben onlara bakacağım cılız yanan sokak lambası altında...
00 Yorumla
+1 yılAntalyanin adı çıkmış avrupali değil rus ukraynali dolu Allah aşkına neti vat bir sürü cinayet haberleri hep orada var
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBakü, henüz gitmedim ama izlerken bile mutlu oluyorum 😊❤🇦🇿
10 YorumlaKüçüklüğümde Ankara çok seviyordum büyüdüm uzuuuun yıllardır hiç dışarı çıkmadım geçen sene antalyaya gittim 1 hafta tatile orası çok hoşuma gitti şu an memlekette yozgattayim huzur muzur yok
10 Yorumla
+1 yılBenim de Muğla, ama tiksindim ordan
21 Yorumla
+1 yılEşimi bulduktan sonra eşimin olduğu heryer bana huzur verir
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılPeki ne kadar muğla akyakadasın
18 Yorumla- +1 yıl
Kısa kaçamaklar yani.
- +1 yıl
Haklısın kısa tatil diyelim. Güzel yerler. Gidip yerleşme planlarım var
- +1 yıl
Benimki İstanbul'dan Kaçış Planı ama çocuk için oralarda neler yapabilirim Onu da bilmiyorum
- +1 yıl
İşte İstanbul'dan kopmak kolay olsa hayalde kurulacak😄
+1 yılIlıca olabilir çok sevdim.
13 Yorumla- +1 yıl
Çeşme ile alaçatının ortasında yani İzmir.
Gizli Üye(36-45)+1 yılAntalya gazipasa da sahil kenarında bir evim var yakınında hiç ev yok çok bunalıncA oraya gidiyorum
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvet gayet güzel
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler
Bursa şu an oradayım gayet rahatım özellikle işe giderken
10 Yorumla
+1 yılManisa sebebi belli ❤️
20 Yorumla
+1 yılDikili ama mugla akyakaya gedim guzel yer
10 Yorumla
+1 yılBir başkadır benim memleketim...
10 Yorumla
+1 yılMemleketim ve kardeşim..
10 Yorumla
+1 yılMuğla ve İstanbul kuzguncuk
10 Yorumla
+1 yılİzmir ve bursa
10 Yorumla
+1 yılManisa geceleri çok güzel bir köy
10 YorumlaO şehri daha bulamadım, bulursam yerleşeceğim 🌌
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 430 cevap paylaştı.
+1 yılMemleketim bitlisim...
10 Yorumla İnsan olmayan her yer
20 YorumlaErzurum benim memleketim
26 YorumlaDünya
21 Yorumla80 il bir tarafa, İstanbul bir tarafa. İstanbul’da yaşanmaz, İstanbul yaşatır
00 Yorumla
+1 yılBenim bir kadın ilişki koçuna ihtiyacım var konuşmam gereken bi kaç şey var !!
00 Yorumla
+1 yılkaynarca Sahil:)
121 Yorumla- +1 yıl
İlk 😀
- +1 yıl
Sende mi buralardasın neresi
- +1 yıl
Işıklı sokaklarda geziyorum diyorsun belediyeyi arkanıza aldınız sırtınız yere gelmez :))
- +1 yıl
Dikkat et hırsızlık vakalarına denk gelme çantaya sahip çık
- +1 yıl
Ne iş yapıyorsun semtimin kızı
- +1 yıl
Yayalar
- +1 yıl
Yaşadığımız yer sonuçda dimi :)
- +1 yıl
Satış yapıyor musun
- +1 yıl
Kusura bakma uyumuşum ne satıyorsun
- +1 yıl
Hayırlısı olsun sohbet ederdi km semt kızı hemen duvar oluyorsun
- +1 yıl
Tanı sonra duvar ör belki kazak ödersin😃
- +1 yıl
Seninle sohbet için takibin lazım engin uluslararası tecrübelerinizi bilmek öğrenmek istiyorum madam😀
+1 yılÖyle bı yer yok sanki
16 Yorumla- +1 yıl
Bilmem olabilirmiyim 😅
- +1 yıl
şu an neyi bilecegimi kestiremedim 😅
- +1 yıl
Rica ederimmmm 👋👋👋
+1 yılGittim oraya güzel
14 Yorumla- +1 yıl
Evet sessiz sakin gerçekten ☺️
- +1 yıl
orada mısın
+1 yılısparta
117 Yorumla- +1 yıl
evet çok seviyorum memleketimi
- +1 yıl
ıspartanın otogarına inince böyle bi ohh diyorum her yeri tanıyorum mis gibi
- +1 yıl
senin neresi
- +1 yıl
hayır huzur bulduğun şehir
- +1 yıl
neden muğla
- +1 yıl
yani ben büyük şehirde asla rahat hissedemem ya (fakir olduğumdan sanırım)
- +1 yıl
İstanbul'a gittim 1 kere ve o kadar üstümde baskı hissettim ki anlatamam her an gergindim
- +1 yıl
alışabileceğimi sanmıyorum ya
+1 yılIsparta / Merkez ve Eğirdir
10 YorumlaMuğla'da mi yaşıyorsun
04 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMarmaris çünkü ailem orada yaşıyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHatay
İskenderun sahil😍10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜnye
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnun yanı❤️
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAmin teşekkürler ☺️
İstanbul
20 Yorumla
+1 yılMarmaris turunç ❤️
20 YorumlaHatay
20 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 368 cevap paylaştı. İzmir
30 YorumlaFethiye..
10 Yorumla
+1 yılAlanya
16 Yorumla- +1 yıl
Antalyalı biri
- +1 yıl
Yooo
- +1 yıl
Alanya nerde rusya da mı?
- +1 yıl
🤦♀️ uykun gelmis git uyu
- +1 yıl
Alanya dedim diye antalyali mi olmaliyim? Ona yoo dedim antalyanin türkiyede olduguna degil
- +1 yıl
Buna da aciklama yaptirdiniz ya ne diyimki
İzmir ve Eskişehir
10 Yorumla
+1 yılstrazburg
10 Yorumla- Devamını Gör (70)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer