Sizce de dolmuş ve otobüs firmaları fazla mı?

Ben nereye gidersem gideyim. Bisiklet ile giderim. Ancak kış olduğu için dolmuş ve otobüs ile bir kere gideyim dedim. Normal bir asgari ücret için çok pahalı. Ben bisiklet ile 50 dk da gittiğim yolu. 1 saat 15 dk da gittim. Dahası çok hep tıklım tıklım. Ayakta gidip geldim. Hava iyi olsa bisiklet çok iyi.

Sizce de dolmuş ve otobüs firmaları fazla mı?
Cevapla