Erkek arkadaşım sabah 5'de beni otogara bırakmadı, sevmiyor mu?

Dört aydır beraber yaşıyoruz. Arabası var, ben de köpeklerden korkuyorum sabahları kimse yokken. Sabah beste otobüsüm vardı bugün, başta kendisi bırakmak istedi önceki gece ama sabah uyandırdığımda geri uyudu. Ben de nezaketen taksi çağırırım sen dinlen dedim, ki evden çalışıyor. Kabul etti. Bavulumu da ben inidiririm asansör var sen üşüme dedim, kabul etti. Evin kapısından yolculadı beni. Sorun değil de, ben sevilmiyormuşum gibi hissettim. Soğumuş mu benden? Ben mi abartıyorum yoksa?

Erkek arkadaşım sabah 5'de beni otogara bırakmadı, sevmiyor mu?
Cevapla