Yurt içi uçuşta parfüm, düzleştirici ve ojeyi yanıma alabilir miyim?

  • Arkadaşlar selam. İlk defa uçağa binicem. Yarın yurt içi uçuşum var. Bileti başkası aldı bana fotoğraf gibi bı şey yolladı. Koltuk secmemis. Ben oraya gidince fotoğrafimi mı göstericem ne gostermem lazım ne isticem. Koltuğu nasıl secicem.
  • Bı de parfüm , düzleştirici, oje yanimda taşısam olur mu. Makyaj çantamın içinde törpü ve küçük makas da var. Yanimda çantaya alabilir miyim tşkler
Yurt içi uçuşta parfüm, düzleştirici ve ojeyi yanıma alabilir miyim?
Cevapla