
Hadi bakalım yorumlarda en son gezip gördüğünüz yerde kendi çektiğiniz bir fotoğraf atın. İlk kurşunu attım ben. :D
En son gezip gördüğünüz yerden bir fotoğraf atar mısınız?

Hadi bakalım yorumlarda en son gezip gördüğünüz yerde kendi çektiğiniz bir fotoğraf atın. İlk kurşunu attım ben. :D
En son gezip gördüğünüz yerden bir fotoğraf atar mısınız?


En son gezip gördüğüm güzel yerlerden bazıları bunlar.
Gidecek olanlara tavsiye ederim.
Tokyo kadar olmasa da idare eder :D Büyükada.
Büyükada dan hiç fotoğrafım yok onu fark ettim de dhjjd :D


...
Buralar neresi? :D Ege mi
Cevap
5Cevap

buyrun bu benden
En son sinemaya gitmiştim no way home. ve şu an ki pp resmim var sadece

Askerliğe devam mı hocam :D
Asb. kd. cvs insh bu Ağustos us. cvs olacam
Allah kolaylık versin :)
Cümlemize iyi aksamlar 🫡🫡🙏
Yerebatan sarnıcını turlamıştım

istiklal caddesi 💭✨


Gelibolu

...
En son gezip gördüğüm yerden fotoğrafım yok zaten nereye gittiğimi de hatırlamıyorum
Fotoğraf biriktirmem.
Atmam Batum’a gitmiştim
Hayır
Yok..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?