
Gitmeye cesaretiniz var mı? Şu fotoyu görünce bile dondum😀

Gitmeye cesaretiniz var mı? Şu fotoyu görünce bile dondum😀
Hiç düşünmeden giderim çünkü ben Karadeniz insanı olduğum için soğuğa alışkınız. biz , Kışın kamp yapmanın zevkide çok başka olur özellikle arkadaş grubuyla yapılırsa çok eğlenceli olur mutlaka deneyimlenmesi gereken bir aktivite bence
Sobalı çadırlar oluyordu o şekilde gidince çok daha rahat edilebilir sanki değil mi sobada yemek falan da yapılır hem. Ama akşamları bir tık tehlikeli olabilir çadır etrafına ateş yakmak gerekir sanırım
Ben aylardır gece balkonda yatıp uyuyorum bu gece soğuktan uyuyamadım gece 5 derecede balkonda açık havada uyuyorsam çadırın içinde çok rahat kalabilirim kış kıyamet de olsa
çadır kampı yapmıştık. yalnız zor oluyor. ancak gideceğiniz arkadaşınızı ya da arkadaşlarınızı iyi seçmelisiniz. Yoksa herkese hizmet edip, hastalanıp dönersiniz. :)
Cevap
41Cevap
Hayır hiç gitmedim gitmek isterdim ama sevgilim ya da eşim olsaydı
Ateşin başında üşümezsin ki yeterli yakacak varsa gayet güzel oluyor çok gittim bu tip havalarda
Hep ateşin başında olunmuyor ki ama
Genelde böyle ortamlarda ateşin başından ayrılmaz ki kimse
Gitmiştim ateş yakıp sucuk kızartmıştık biraz daha zahmetli olur ama yağmur sesi ile uyanmak çok hoş oluyor ( kar yağmıyordu bu arada )
Kışın kamp yapma düşüncesi korkunç. O soğuğa ve rezilliğe katlanmak zor. Yazın keyifli oluyor sadece.
Hayır gitmedim de şartları bağlı gidip gitmeyeceğim
Kışın her hali güzel
Karda ateş yakmak ekmek arası sucuk yemek şarap içmek süper oluyor.
Giderim valla ama sevmiyorum ben evcilim bu ara
Evet çok giittim helede kapadokya'da sabah karlar içinde balonları izleyerek
Gittim evet. ama bir daha gider miyim, hayır..
Kamp koşullarında konfor alanın olmama ihtimali gerdigi için hiç kampa gitmedm
Çok kez gittim. Şartlar el verdiği sürece de giderim.
Aşkooo kuşko kızların gidebileceği bir ortam değil zaten 😀
Aşko kuşko değilim
böyle manzaraların hasretiyle tutuşuyorum. youtube da dovado isimli bir kanal var, hergün takip ediyorum, doganın fırtınaların kayıtlarını paylaşıyorlar süper.
Ömrüm dağlarda geçti. Kış kampı herkesin yapabileceği şey değil. Artık yaşlanıyorum kış kampları beni zorluyor.
bi kere gittim en iyisi socacik otel dedim. beni bozar
Giderdim de imkan yok. Kamp yaptım ama kış değildi
Kampları genelde bahar aylarında yaparım. Kışın sevmem.
Gidemem kışın çok zor, en fazla kış pikniğine gittim😁
giderim. tüm kış için gerekli ekipmanım var 5 mevsim çadır dahil. inanılmaz zevklidir.
Giderim.
Doğal habitatım gibi.
evet gittim yine gideceğim ekipman var -40 kadar uyku tulumu çadır
Gitmedim bana pek mantıklı bir davranış gelmiyor doğrusu 😂
Gitmedim ama gitmek isterdim
Kışın bana kalsa evden çıkmam.
Yazın cok fazla giderim ama kış icin yeterli ekipmanım yok aldıqımda mutlaka kış kampınıda denerim yapılacaklar listemde ilk sırada ☺️
Hiç gitmedim ama isterim
Hiç gitmedim ve gitmekte istemezdim.
Kışın hiçbir yere gidemem
Gitmedim ama giderdim niye gitmeyim
En en en sevdiğim aktivite ya
Beni de üşüttü bu resim 😅
Gitmedim ama gitmek isterdim
kampa gitmedim ama sabahladık
Evet hatta bu hafta yapasım var 😂
Gittim rezillikti daha da gitmedim
Gitmedim gitmem. Konforuma düşkünüm ben
Hayir gitmedim ama denemek isterdim
Soğuk sevmiyom zaten bide kamplami ugrascan
Gitmem ya soğuk sevmiyorm
Evet gittim çok zevkli oluyor ya
Ay ben korkarım, gidemem.😨
Bu kamp yapanlarda gram akıl yok
Karları oyup icinde mangal keyfi bile yaptık
Gittim bir daha gitmem
Hiç kampa gitmedim gitmek isterdim
Askerde çok yattım dağlarda
Hiç gitmedim bana göre değil
Arasira
Evde donuyorum kampa gidemem
Evet biraz üşüdük ama değdi
Hayır gitmedim, gitmezdim..
gitmedim gitmem
Gittim zevkli oluyo
Evde çadır kurun hevesinizi alın 😂😂
çok isterim
Gidiyorum sürekli
Gitmek isterdim 😃
donarım
Güzel oluyor ya
Gittim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?