Güncellemeler
+1 yıl
...
Güney kore
Portekiz
Sonra ispanya, amerika, kanada, yeni zelanda, avustralya, hollanda
Cevap
3Cevap
Amerika ya
+ Vizesiz olsaydı, herhalde Londra'ya giderdim. Ne schengen, ne kanada vizesi hiçbiri geçmiyor malum orada. :D O kadar vizemiz var, Londra'ya gidemiyoruz.
Ama orayı en sona bırakacağım bakalım.
İtalyaya bir de olta alırdım balıkçılık yapardım
Paris balonunu patlatırdım önce
ABD.
Filistin
Duabai
İsviçre
Kanada
Afrika'ya giderdim.
İspanya madrid
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?