Şehir içinde en çok hangi ulaşım araçlarını kullanıyorsunuz?
Otobüs/Metrobüs/Minibüs
Metro/Tramvay/Tren
Vapur/Feribot
Taksi
Kendi aracımı kullanıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şehir içinde en çok hangi ulaşım araçlarını kullanıyorsunuz?
Kendi aracımı kullanıyorum. Toplu taşımanın kalabalığı ve insanların bir kısmının bakışlarından rahat edemiyorum. Bu yüzden trafikten sıkılsam da arabamı kullanıyorum.
valla 40 yıldır aile aracımız var
ama şu son zamanlarda masrafı hayli bi arttı
ama konforu yaşattığı his daha değerli
ayrıca arabadan alınan ötv bence hemeeen kaldırılmalı cunki araba en temel ihtiyaçtır
Genelde kendi aracım.. Çok nadir metrobüs kullandığım oluyor
Kendi aracımı kullanıyorum
Teşekkürlerimi sunarım 😃
Ben de alırım :D
Al al kalmasın buralarda 😅
Cevap
26Cevap
Otobüs/Metrobüs/Minibüs
As görünce anılarım canlandı.
Otobüs kullanıyorum.
Çoğunluk olarak kendi aracım çok nadir otobüs...
Toplu taşıma sevmiyorum ya kendi aracımız ya taksi olur
tramway daha keyifli oluyor
Kendi aracımı kulanıyorum
Kendi aracım - şirket aracı - minibüs
Kendi aracımı kullanıyorum...
Otobüs kullanıyorum
Metrobüs. Tam bir fiyat performans.
Kendi aracimizi kullanıyorum. 😄
Kendi aracımı kullanıyorum.
Kendi aracımı kullanıyorum.
Şu anlık ne yazık ki minibüs.
Kendi aracımı kullanıyorum
Metrobüs ve metro
Maşallah herkede de araç varmış
Otobüs kullanıyorum genelde
Metro, marmaraya hatlarını daha çok kullanıyorum.
Bir de şu dayayarak gitmek olmasa
Motosiklet koymamişin.
Kendi aracımı kullanıyorum
Otobüs/Metrobüs/Minibüs
Kendi aracımı kullanıyorum
Genelde metro ve otobüs
Metro kullanıyorum bazen araba (benim değil)
kendi arabamı kullanıyorum.
Bizim neden arabamız uokkk
metro, otobus
Tabanvay
Genelde özel araç
Metro
kendi aracımı kullanırım ya da taksi
kendi aracım var
Otobüs
en iyisi toplu taşıma olmalıydı anlamışsınızdır
Metro
Metrobüs ve metrolar
Metro-Marmaray
Tren
motorum var
Daha hızlı oluyo
Otobus
Dolmuş
İlk 3
Metro
Çalışma hayatı yani ::)
Marmaray
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?