Sevgilime düğünü sen yap balayini ben karşılayim dersem ayıp olur mu?

Ev eşyası, duğun, altinlar falan herşeyi o karşılasın, ben de balayini karşılayayim.

10 tane ülke gezelim 1 aylik balayi gezimizde. Balayinda herşeyi ben karşılayayim.

Olmaz mi? Ayip mi olur?

Sevgilime düğünü sen yap balayini ben karşılayim dersem ayıp olur mu?
Cevapla