Ev eşyası, duğun, altinlar falan herşeyi o karşılasın, ben de balayini karşılayayim.
10 tane ülke gezelim 1 aylik balayi gezimizde. Balayinda herşeyi ben karşılayayim.
Olmaz mi? Ayip mi olur?
Ev eşyası, duğun, altinlar falan herşeyi o karşılasın, ben de balayini karşılayayim.
10 tane ülke gezelim 1 aylik balayi gezimizde. Balayinda herşeyi ben karşılayayim.
Olmaz mi? Ayip mi olur?
Ayıp aranızdan kalkıyor ama
şöyle hani pazarlık şeklinde yapma …. Şöyle de
Herşeyi o yapsın yiğidim kocam sen bana düğünü yap
temel şeyler bitince de lüks şeylerde ben bunu istiyorum ben de sana destek olayım de …..
Herşeyi erkek yapmalı net
sen istersen destek ol ama ben yaptım yapacağım gibi değilde ben senin yanındayım der gibi
Haklisin, o yapsin herşeyi, veririm gazı , aşkım kocam yiğidim falan, artik adamin parasal olarak pili bitince ben başlayim harcamaya. Şöyle rüya gibi bir balayi yapalim dünyayi gezelim
Aynen öyle orada püf nokta pili bitince sen baba gibi değil dişil şekilde kocacığım benim param da ben de seninim edasıyla yanında ol
Hani eski insanlar zor döneminde eşi için bileziklerini verir adam duygulanır iyi ki seninle evlendim dermiş ya
orada bilezikleri kendi satıp konuyu çözse erkekler o kadar duygulanmaz hatta bozulur
Ona dikkat eril olma
Yaa o konuda sıkıntı olmasından korkuyorum. Şimdi şöyle, benim babam vefat etti bana miras kaldi sevgilim pek bilmiyo miras konusunu. Ben havuzlu villa yaptiriyorum. Onun da ucuz bir semmte aldiği bir yeni dairesi var. Onun evi benim işime uzak.
Napicam bilmiyorum. Onun eril enerjisine zarar vermek gururunu incitmek istemem
Dişil enerjin yüksekse bir şey olmaz….
Ne yaptığından çok nasıl yaptığın önemli
Eril mi dişil mi olduğun…..
Cevap
4Cevap
emrivaki yapiyosun resmen acikcasi biri bana oyle soylese yapacagim varsa bile yapmak istemem durumun olmayabilir dicem ama on ulke gezmek falan diyosun madem durumun var ortaklasa karsilayin balayi icin de yurtdisina guzel bi ulkeye gidin tatil yapin mutluluklar
Ben niye ortak karsiliyorum duğunu eşyayi?
soruya bak ya senin de dugunun oldugu icin olabilir mi acaba her seyi erkek karsilamak zorunda degil evlilik iki kisiden olusur ve her iki kisi de durumu yettigi kadar masraflari karsilamaya calisir eger durumu yoksa da karsilayabilecegi kadar masraf yapar
Durumu kadar yapsin kardeşim. Beş parasiz değil sonucta. Dügün yapiyorsa elini cebine atsin. Ben niye yapayim gelin olarak?
bu yaptigin esini zor duruma sokmaktan baska bisey degil acikcasi dediklerin cok inandirici gelmiyor on ulke gezmek kolay mi dolar avro ne kadar olmus masraflari karsilamaya calisip esine katki saglamiyosun ama sozde on tane ulke gezip masrafi sadece sen odiceksin oyle mi
Paramin olmadiğindan mi sence?
acgozlulugunden bence
Erkeklerin görevlerini üstlenmek kötü sonuçlar getirir
ben sana emrivaki yapma diyorum gidip de adama dugunu esyayi her seyi sen karsila dersen ne dusunur sence belki de adam zaten oyle yapicak ama sen diyince kotu hissedicek belki nerden biliyosun ben sana ille de ortaklasa karsilayin demiyorum ki adam zengin belki cok rahatca karsilayabilir her seyi oyleyse zaten sorun yok sadece emrivaki yapmakla rica arasinda cok buyuk bi davranis farki var demek istedigim bu umarim anlasilir olmustur
Sen daha zararlı çıkmayasın bu işten :D
Balayi lüks ya istemek ayip olur diye düşündüm. Ben yaparsam ayip olmaz
Karşılıklı anlaşmanıza bağlı tabi. Bugüne kadar hiç konuştunuz mu kim ne alacak ne yapacak gibisinden? Anlaşılmış bir şey var ise ve şimdi böyle bir değişiklik istiyorsanız ayıp olabilir. Ama hiç konuşmadıysanız aranızda bir bahsedip nabzını ölçebilirsiniz.
Konuşmadik ama balayini lüks gibi görüyor. Benim istediğim balayi ona fazla görünür
Balayını lüks olarak görüyorsa evlenirken zor kanaat yettirecekmiş gibi bir izlenim aldım. Diğer bahsettiklerinizi yapabilecek gücü varsa istediğinizi yaparsınız ama öyle bir izlenim almadım bahsettiğiniz kadarıyla.
Evi var, arabasi var, aylik 30 bin maaşı var. Istifa edip kendi ofisini açarsa iyi kazanir ilerde. Vasıflı yani.
Kenarda bir birikimi varsa istedigin rahat olur lâkin sıfırdan başlayıp taksitle vs düğün, eşya olacaksa senin düşünce baya zor olur. Umarım her şey gönlünüzce olur
Hepsini sen karşıla,
O zaman gelinliği o giysin
Gelinliği bizde penisi olmayan giyer, sende penis varsa damatlığı giy yoksa bu kafayla sen damatta bulamazsın.
Niye ayıp olsun?
Evlilik tırt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?