
Merhaba.. Bakırköy ve yakınlarında sakin ve kaliteli mekan önerebilir misiniz?

@54srp geri sayım başladı 😈🤣🎉bekle beni
#smell

Merhaba.. Bakırköy ve yakınlarında sakin ve kaliteli mekan önerebilir misiniz?

@54srp geri sayım başladı 😈🤣🎉bekle beni
#smell
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Sahilde güzel mekanlar vardı ama adını hatırlamıyorum, huzurlu olur oralar
iyi yolculuklar :)
Teşekkür ederim 😊
@HeartofFire Rica ederim 😊✌️
Cafe Şehristan. Kaktüs Cafe. Lost Cafe Bakırköy Kaliteli yerler dir Buralar
Teşekkür ederim :D
Rica ederim😊
sahile inip köprüden karşıya geçin denize sıfır çok güzel bir mekan var
Teşekkürler öneri için
Ataköy marina, filika meyhanesini tavsiye edebilirim
Teşekkür ederim.
Başlasın geri sayım yaa çok bile bekledik 😂az da Bakırköy şenlensin 💃💃✨😂
ahsh pazara gidelim mi hazır gitmişken 🤣🤣 kafamız güzel pazarı da turlarız ahah
Tabikide gidelim 😂yalnız bizden tam Bakırköy'e yakışır bir ikili olabilir 😬😬😂
🤣🤣 Mazhar Osman mıydı o hastanenin adı yer ayırtalım gitmeden iyi fikir ahah
Bencede yerimiz önceden ayrılsın ki açıkta kalmayalım 😂pazarı dolandıktan sonra gideriz 😬😬😂
ahaha gelen geçene öpücük atıp sigara isteriz artık tellerin ardından 🤣🤣
Kahkaha attım yaa 😂😂ayy hayal ettim bir an😬çünkü sigarasız olmaz 😂
İstanbulu hiç görmedim ama size şimdiden iyi buluşmalar dilerim 🥳
Teşekkürler kuzum :D
Bakırköy tarafına hiç gitmedim. Şimdiden iyi eğlenceler size 🥳☺️
Mazhar osman' ın bahçesi
Makul sen de gel 🤣
Gelirim tabi ki 😃
By Balıkçı gayet güzel.
Teşekkürler :D
Rica ederim. Sarı tebessüm.
bakırköydeyım mısafır edeyım
Teşekkürler ama tavsiye istiyorum :D
İyi eğlenceler.
Teşekkür ederim
Tostçu burhan emmi
botanik Marmara forum
Nossa costa
Sahilde fuud clan da güzel
Teşekkür ederim :D konum atmadığın kaldı ahsh
Nasıl yani 😂 mekan sordun, öneriyorum kız işte
ahah :D tamam bişey demedim ki takılıyorum ya ahsh
Sıkıntı yok hangi gün gidecekseniz haberim olsun bana yakın bende gelirim😂
😂😂 sen önce gizliden çık da düşünürüz ahsh
Yok tanımıyorsundur , düşünmeden cevap ver , düşünürüz ne?😂
Tanımıyorsam neden gizli 😂😂 ash
Başka sebeplerden dolayı gizli🤫
Hangi başka sebepler 😂😂 yenge mi var ahsh
Gördün işte , orayı karıştırma kız karışık😂😂
😂😂 ahahs ifşa olursun umarım en kısa zamanda
Öyle değil bee , yanlış anladın nerede oturduğum belli olmasın diye😂
Sen cevap ver davet edecekmisin kim olduğumu gördün 😂😂
😂😂 nerede oturduğunu anlamamışlardır ya rahat ol tacize geleceklerini sanmam ahsh tabi ki davet etmiycem ahsh
Mikropsun yaa harbiden 😂😂😂
Memnun oldum smell ben de 🤣
Ben de fear , bende memnun oldum ama ben seni kokudan ziyade ürkek bir güvercin benzettim ahhahshhs
Hakkımda bişey bilmediğin o kadar bariz ki :D Neyse ürkek gizli keyifli forumlar
Evet bilmiyorum. Teşekkür ederim, bu saatten sonra da davos benim için bitmiştir , çağırsanda daha gelmem
🤣🤣 Davosun gözü yaşlı ahsh
Eyvallah 👋 başka sorularda görüşmek dileğiyle
Hoşçakal ahs
Şımarık bar
Hiç gitmedim