Öğrenci kartına yüklenen abonmanı başka biri kullanabilir mi?

Bugün öğrenci kartıma para yükleyecektim fakat yükleyen kişi yanlışlıkla aylık anobonman yaptı. Ben de kartımı ay boyunca kullanmayacağımı söyledim. Babam işe giderken akbil kullanıyor her gün, ona kartımı versem sorun olur mu? Öğrenci akbilini başkasının kullanması yasak çünkü bildiğim kadarıyla. Ona göre parayı ödeyeceğim.

Öğrenci kartına yüklenen abonmanı başka biri kullanabilir mi?
Cevapla