Az kalmış 🙂 Ben de sosyal medyadan birini takip ediyorum da, buradan oraya gitmiş. Çeşit çeşit işlerde çalıştı. Gayet memnun görünüyor, orada yaşıyor. Paylaşımlar yapıyor ve yaptıklarına dair bilgiler paylaşıyor. Eğer düşünmediyseniz, sosyal medyada böyle bir hesap açmanızı tavsiye edebilirim
Düşünüyorum gider gitmez biraz ortama ayak uydurduktan sonra oradaki hayatı politikayı vergileri alım gücünü vs anlatmayı düşünüyorum. Bir youtube olabilir veya instagram bilmiyorum şimdilik
Izliyorum Evet bazen tv, social media’dan insanlar mutsuz, zenginler daha cok zengin Şu an , fakirler daha fakir. Mental olarakda hic anlasamiyorum, ya da iyisi denk gelmedi Bilmiyorum. Asiri rekabetciler, ve fesat. Iyyy:)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Hayırlı olsun
İlk gün bir anda koluna yılan sarılıyormuş 😂
Yok sarılmasın
Hayırlı olsun finally you did it 😃 baya sevindim yalnız 🐥🚬🤧
tenkyuu
Ricaaa 😊
Hayirli olsun gel bakalim gör avrupanin ülkeleri nasılmış
Avustralya Avrupa'da değil ki
Avusturya🇦🇹 bu ülkeden bahsetmiyonmu?
Bildime göre 🇦🇹 bu ülke avrupada
Hayır Avustralya kıta olan. Yeni Zelanda'nin yanındaki
Haa tamam 👍 anladim bende avusturya zanettim
Iyi hayirli olsn
Calismak icin mi oraya gidiyorsun
Eğitim iş vatandaşlık hepsi için
Anladim güzelmiş
hayirli olsun orumceklerle baslarla mutlu yasamlar
Hayırlı ve uğurlu olsun. Dünyanın bir ucu ama yaşanabilir ve refah seviyesi çok yüksek bir ülke.
Koskoca kıta, ne yapılır ne edilir oralarda, altın avına çıkılır ama bak 😂
Hayırlı olsun beni de çocuğunuz olarak yanınıza alır mısınız
bi duvarı kaplayacak kadar büyük örümcekleri olmasa en yasanılası ülke
Örümcekten bir şey olmaz yılan gormeyim yeter
yılanın ne yapacagı belli en azından amacı insanı ısırmak ama örümcegin niyeti hic belli degil bence daha korkunc
Yok ya örümcek videosu izlemiştim tarantula insanın sandığı gibi öldürücü zehri yokmuş.
Hayırlı olsun. Yolculuk ne zaman? 😄
1 ay sonra
Az kalmış 🙂 Ben de sosyal medyadan birini takip ediyorum da, buradan oraya gitmiş. Çeşit çeşit işlerde çalıştı. Gayet memnun görünüyor, orada yaşıyor. Paylaşımlar yapıyor ve yaptıklarına dair bilgiler paylaşıyor. Eğer düşünmediyseniz, sosyal medyada böyle bir hesap açmanızı tavsiye edebilirim
Düşünüyorum gider gitmez biraz ortama ayak uydurduktan sonra oradaki hayatı politikayı vergileri alım gücünü vs anlatmayı düşünüyorum. Bir youtube olabilir veya instagram bilmiyorum şimdilik
YouTube biraz daha meşakkatli bence. Hem de kısa paylaşımlar ile Instagram daha iyi bence. Tekrar hayırlı olsun 🙂
Teşekkürler
Ne kadar gitti toplam
170 bin TL harcadım ama ek olarak harcanmayacak 300 bin civarı daha gerekiyor yani 450 470 bin TL falan olması lazım kenarda.
Çok fazla abi yuh. Kazanıyorsun yani. İyi hayırlı olsun
Bir düğün masrafı işte. Düğüne verene kadar eğitime harca.
İş önemli tabi hangi alanda neye harcayacaksınki
Nitelikli derken. d
2 tane mesleğim var kayda değer özgeçmişim var gitmek istedim hemen kabul ettiler
Ama hala bu sitede son degisikmis
Hadi gözün aydın, hayırlı olsun 😅
tenkyu
Ayyy senin adına çok sevindim, hayırlı olsun 🥳🎉✨
tenkyuu
Nazar değer he
Haset çok
Bir şey olmaz nolcak
E öyle olsun
Herkes istediği yerde mutlu olur
Yani
Nasıl bir yer, güzel mi, seviyor musun?
Gitmek istediğim bir yerdi
Hayırlı olsun knk
Benim için kanguraları öp
Hadi ya gidiyorsun demek. İbrahim gitmeeee
Hayırlı olsun.. yolunuz açık olsun
Çok zor bir vize değil Avustralya
Hayırlı olsun darısı başıma
Hayırlı olsun, darısı bütün isteyenlerin başına
oo hayırlı olsn ben de geliyor muyum ya
Hayirli olsun. Mesleginiz nedir?
Sağlıkçıyım
Doktor? Hemsire? Cerrah?
Diyetisyen ve Fizik tedavi uzmanıym
Guzel meslek. Umarim sans senden yana olur. Herkese guvenme buralarda.
Oralar neresi oluyor
Bende yurtdisindayim. Dogma buyume. Sana uzak yakin degil.
En güzeli yurt dışı bak keyfine hayat güzel
Tabi Iyi ki diyorum. Turkiyede olmadigim icin cok sansliyim her konuda. Tatil ideal fazlasina gerek yok.
Aynen öyle dünyanın en mutsuz 4. Ülkesi oldu burası
Izliyorum Evet bazen tv, social media’dan insanlar mutsuz, zenginler daha cok zengin Şu an , fakirler daha fakir. Mental olarakda hic anlasamiyorum, ya da iyisi denk gelmedi Bilmiyorum. Asiri rekabetciler, ve fesat. Iyyy:)
Burada hayatı baya mahvettiler. Son 2 3 sene öncesine kadar yine fena değildi. Ne olduysa son 3 senede oldu. Keşke olmasaydı üzüldüm güzel ülkeye.
Üzülecek birsey yok. Tercih meselesi. Insanlarda oy özgürlugu var. Toplam canım ülkeye uzulmem.
Hayırlı olsun.
Hayırlı olsun burhan
Helal
Hayırlı olsun darısı başıma.😂
Darısı başımıza