♾️ şu an bir yere gidecek olsaydınız kiminle veya nereye gitmek isterdiniz

♾️ şu an bir yere gidecek olsaydınız kiminle veya nereye gitmek isterdiniz

Doğada zaman geçirmek isterdim, stresimi azaltmak ve ruh halimi iyileştirmek için. Gece de yıldızları izlerdim. Ya da geleceğe gitmek isterdim tabii bunun için zaman makinesi gerekiyor 😄. Bir bilim kurgu dünyasına veya fantastik bir evrene gitmek de eğlenceli olabilirdi..
Bir süreliğine, kaçıp gitmek istiyorum. Kimseler bulamasın beni, bir süre sırra kadem basayım, baş başa kalayım kendimle, kimse bilmesin nerde olduğumu, beni benimle bıraksınlar, bensiz kalsınlar, bensizliği tatsınlar bensiz kalarak. Acaba özlerler mi beni, merak ederler mi, haber almaya çalışırlar mı, kaçıp gitmek istiyorum uzunca bir süre. Aydın'a gitmek isterdim, en son çocukken ailemle gitmiştim Aydın'a. Küçük, tatlı bir şehir Aydın, hem kimse benim Aydın'a gittiğimi de tahmin etmez. Kendi düşüncelerini bana kabul ettirmeye çalışmalarından, üzerimde baskı uygulamalarından, mobbinglerinden bıktım. Tek başıma Aydın'a gidip orada bir süre yaşamak ve tamamen kendimle kalmak isterdim, kimseyle hiçbir şekilde iletişime girmeden, kimsenin saçma sapan tiplerini çekmeden sadece kendimle kalmak. Başka bir şehirde, herkesten uzak, kendimle ve yanımda bir valiz dolusu kitaplarım da olsun tabii
şu an yerimde kalmak istiyorum mümkün mertebe ama daha sonra bir planım olacak nasipse :D
İyi yolculuklar abla 😄 aklıma soru fikri sabah ki etiketten geldi
😂 fark ettim güzel olmuş ama teşekkür ederim Barış ✨
Rica ederim abla ne demek 😂✨
Teşekkürler Barış :D ✨
@HeartofFire Rica ederim :D ✨🤘🏻🥂
Kuzenlerimin yanına gitmek isterdim..
Rica ederim 🦋
Cevap
18Cevap
Zaten yalnız kalmayı her zaman daha çok seven bir insan olduğum için insanların az olduğu yerleri ve kafa dengi olan yerleri tercih ederdim ama şurası olsun diyemiyorum.
Motosikletimle dümdüz hiç bir engeli olmayan bir yolda günlerce sürmek isterdim sakince müzik dinleye dinleye
Kendimle birlikte uzun ve yalnız bir yolculuğa çıkıp uzun zaman sonra da geri dönmek isterdim sanırım
Sevdiğim şarkıları çalarak üzeri açık arabamla otobanda tek başıma güneye giderken olan biteni düşünüp kendime gelirdim.
Tatile gitmek isterdim 😢 ve ailemle isterdim veya arkadaşımla
cehennemin dibine gitmek isterdim sana da sorayım sen neresini isterdin
Ahhh gitmek istiyorum bursa , Sakarya Tekirdağ Balıkesir istiyorum toplayıp pilimi pirtimi
Şuanda Norveç'e gidip kuzey ışıklarını görmek isterdim
Aslında karşı cinsimle gitmek isterdim güzel bir adaya
Gözüm yükseklerde değil, onunla yağmurun altında, el ele yürüyüşe çıkmak isterdim. 🥰♥️
Tek başıma ege tarafına gitmek isterdim kafa dinlemeye
Bir arkadaşımla sakin bir deniz kenarına gitmek isterdim
Mabedimize BEŞİKTAŞIMIZIN maçına onunla beraber ağaçlı yoldan el ele... Var bir hayalimiz...
Heryere olur aslında bir dağda serin serin gezmekte, deniz kıyısında yanmakta
@izmirlieda34 ile Silifke'de akrabamın yazlığına. Sadece ikimiz olacak şekilde.
Kafami alip giderdim kimseleri bile yanima almazdim
Gitmek istedigim yer issiz ada olurdu kesin
Sanırım benı tanıdık birin bile bulamıyıcagı bir yer olurdu
Bana en huzur veren yer evim o yüzden sevdiğim biriyle bı deniz kenarında evde yaşamak isterdim
İtalya ya da Norveç çok merak ediyorum ama Türkiye şartları belli para şart paraaa hayal kurmak Allah'tan parayla değil😂😂😂
Tek başıma ıssız bir adaya gitmek isterdim
Herşeyden uzak bir yere gitmek isterdim dert kederin olmadığı bir yere herkesten uzak tek başıma huzurlu bir yere...
Evren kısıtlaması yoksa ben bir MCU ve HP evrenini dolaşıp gelirdim😂
Sevdiğim adamla yurt dışına Norveçe giderdim
Denizi güzel bir yer iyi olurdu
Sapancaya gitmek isterdim bungalovlar var
Ailemle. Uzak doğuya
Maldivler. Kiminle dersen yalnız
Gitmek istediğim bir yer yok
Hiçbir fikrim yok 🤷🏻♀️
En uzak yere .. kimse de istemem
Mars veya jupiter tercihm olur
Sevdiklerimle, california
Tacikistan ' a gidip 7 gölleri görmek isterdim
Sakin ve doğal bir yere
@whereismymindamk yatagina 🤠😉😊😘🥰🔥
İtalya Florence şehrine
Serin bi yerlere kaçabilirim
İspanya, Norveç, İtalya, Yeni Zelanda, Rusya..
Rusya olabilir
Sevdiğimin yanına
thailand ve asya komple
Kiminle olduğu önemli değilde memleketimi çok özledim oraya gitmek isterdim.
Yani sevgilimle bir Avrupa turu olabilirdi
Sonsuzluğa gitmek isterdim
Kimseye gerek yok. Fransa.
Deniz olan her yere
Kedimle tımarhaneye gitmek isterdim
Bartın
Eski evime
Kaf dağının ardına
ay’a
Kurvvet Katar ya da yemen
İtalya
Güneşin olmadığı bir yere..
kafamın estigi yere
Sandman - Dreamin diyarına gitmek isterdim
Denize.
Cennete
Mezarlık 🥰
Çorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?