İstanbul bana sıkıcı geliyor. Neden olabilir?

istanbulun kalbalıklaşmasından öte gelirim arttıkca sanki daha tatsız gelmeye başladı şehir. ne iş sizce.

Güncellemeler
+1 yıl
ya ben öyle köy kasaba daha küçük şehir olsun diye demiyorum. büyük şehirleri severim. dünya şehirlerini de gezdim gördüm ama İstanbul son yıllarda baya köylüleşti, bir tuhaflaştı. pahalılık da sorun değil
Güncellemeler
+1 yıl
bir 10 sene önceki İstanbul çok iyiydi o ayrı.
İstanbul bana sıkıcı geliyor. Neden olabilir?
Cevapla