Arkadaslar genel olarak bir sorum olacak.
Biz yurtdisindan İstanbul'a tatil amacli gelecegiz.
Ben ve kuzenim.
2+1 ev tutmamız dogru olur mu?
Yoksa yanlis mi anlasilir?
Otelde olabilir tabiki iki ayri odayla
(Bu arada ben acikta olsam namazinda bir insanim yanlis düsünülmesini istemem)
Biz yurtdisindan İstanbul'a tatil amacli gelecegiz.
Ben ve kuzenim.
2+1 ev tutmamız dogru olur mu?
Yoksa yanlis mi anlasilir?
Otelde olabilir tabiki iki ayri odayla
(Bu arada ben acikta olsam namazinda bir insanim yanlis düsünülmesini istemem)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bende yurt dışında yaṣıyorum, Airbnb'den geçen yıl rezidans kiralamıştım, orada bulursun bütçene göre bir daire
iste bende öyle düsünmüstüm genelde evde kiraliyorlar 2 yatak odasi bir mutfak bir oturma odasi
2+1 diyorlar galiba Türkiye'de
Ama yanlis anlasilir mi? Ben kiz kuzenim erkek
Gerci Allah görüyor her seyi ama
Neden yanlış anlaṣılsın ki, şimdiki dönemde kız kıza erkek erkeğe ohoo neler neler var, yani ev sahibinin umrunda olmaz yeter ki ödemeyi yap
Dogru her türlü pislik var öyle bir devirde yasiyoruz ki
Ama onlarlada ayni yere koyulmak istemem
ya günlük daire kiralamıyorsun ki, ayrıca adamın sevgili veya kuzen olup olmanızı ilgilendirmez, sen biraz paranoyaksın galiba
Paranoyak ne alaka? düzgün insan sadece baskalariyla ayni kefene koyulmak istemez.
kardeşim baştan beri tuhaf düşünen sen değil misin, sırf erkek ve kadın diye neden yanlış bir şey düṣünsün ki ev sahibi
Türk milletinden bahsediyoruz.
Yasadigimiz yurtdisindan degil.
türk milleti bizden serbest. günaydın.
Dogrudur biz bu kadar Allahsiz serefsiz ve namus yoksulu dinden kültürden uzak yasamiyoruz cok sükür !
Şu sıralar gelmezseniz daha iyi çok sıcak burası : )
Yok bir kac ay sonra
Sicaklar ne zaman gecer?
O tarihlerde geçer.
bence tutabilirsiniz önemli olan sizin kendinizi bilmeniz
Yani günlük evler pek de oteller kadar temiz olmaz ve günlük temizliğide yapılmaz siz çıkana kadar bence otel daha iyi
Ben daha önce oteldede kaldim hic öyle dedigin gibi temiz olmuyor aksine hic özen göstermiyorlar ve temizlik esyalarini bile alip gittim cok titiz oldugum icin
İşte ona sectigin otele göre dikkat edeceksin
Hangi ülke acaba ayrı otel odası olsa daha iyi olur bence
İstanbul'a gelecegiz
Yurt dışından geleceğiz demişsin ya onu sordum hangi ülke diye
Neden yanlış olsun ben orasını anlamadım😄
Anlamazsin.
Tatil için başka yer mi yok dıyecem de bu ekonomiyle burası daha mantıklı anın tadını çıkarın
Hem tatil hemde doktora gitmem gerek tiroidim yüzünden
Yalnızda gitmek istemiyorum ama erkek kuzenimle gidersem yanlis anlasilmak istemiyorum
Geçmiş olsun
Tesekkür ederim
Evli misin bekar mı
Yanlış anlaşılır
2+1 deniliyor galiba Türkiye'de 2 yatak odasi 1 mutfak 1 oturma odasi
Tutsakdami?
Ben direk seninyataga attığını düşünürüm olayı anlatmasaydın
Oha
iyi o zaman evliyiz derim olur biter
4 duvar arasinda ayri odada yattigimizi ve kuzen oldugumuzu bilmek zorunda degiller
Bizde kan bagi kardestir öyle seyler olmaz
Olmasa da yanlış anlaşılır. Bizde kuzenimizle kardeşiz ama yanlış anlaşılmasın diye böylenbirsey yapmadım
iyi iste diyorum ya evliyiz deriz olur biter kimsenin haddine degil
Ben evimi verebilirim ama tarih önemli
Tesekkürler ama var zaten bulduklarimiz