AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Ben de 28 yaşında gezmeye başladım yani sinir olunca bir şey değişmiyor, sinir oluyorsam instagramı sil
Niye kıskanıp sinir oluyorsun ki eline ne geçiyor görmemezlikten duymamazlıktan gel
Bende gitmek istiyorum gidemeyince cok ozeniyorum onlara
Evet ama görmemezlikten duymamazlıktan gelmelisin belli edersen nispet yaparlar daha çok üzülürsün kıskanma hem bu da çok kötü bişey
Biliyorum ama ozeniyorum iste
Çalış bence kazanç sağla sonra git
Sana çok acil Stoacılık yazıyorum. Araştır, öğren...
✌️...
Canim ne hasta insanlar var hastane köşelerinde. Onlari ornek al. Cok sukur nefes alip veriosun sağlığın yerinde. Hersey zmnla olur merak etme tatilde olur gersey zamanla
kimsenin hayatını kıskanmam 23 yaşında adamım banane giden gitsin a*k
Üzülme desem de insan duyguları gereği oluyor. Nasıl geçeceğini bilmiyorum. Bu ülkenin insanını bu hale getirenler utansın.
Bende gidememistim o yaşlarda. Zamanla oluyor her şey
Senin durumunda insanlarda var tabii ki üzülebilirsin ama bu sana hırs versin çalış kazan paranı git
Ben de oluyorum ama geçiyor sonra, yani yapacak bir şeyin yok.
tamam uzulme gel ben mısafır ederım 5 yıldızlı otelde yoneıtıcıyım
Kıştan birikim yapıp gitseydin keske
Fiyatlarin böyle olacağı çok önceden belliydi.
14-20 Ağustos bodrum tatilim var, yalnız gideceğim, istersen eşlik edebilirsin...
Olurrr yatak çift kişilik mi güzelim
Benim masralarımı da karşılayacaksın değil mi? Sen bir tanesin
@tiredSavitar :D la olm seni napim orada,
Sohbet muhabbet ederiz bol bol eğleniriz :D kızı tatile götürmen sevişebileceğin anlamına gelmiyor ki. d
Ben ısmarlıyım sana. Sevişmeyiz, söz veriyorum. d
@tiredSavitar La olm espiri yapıyoruz şurada, geleceğinden değil, eğleniyoruz, bisg allsen :D
Sen kankalarınla git orada bir sürü var zaten...
Ben ciddi ciddi mi yazıyorum güzelim. Niye hemen öfkeleniyorsun. Damar sertliği yapar ömründen gidiyor yapma
@tiredSavitar Bana mı yürüyon la sen :D Kasmıyorum gülüyorum şu an, ne kadar zoruna gitti bir kişinin başka bir kadını davet etmesi, büyüyünce sen de medenice birilerini davet edersin, kadının umrunda değil ama sen bayağı bir sorun ettin sanırım musallat oluyorsun :D
Ya dayı ne kasiyosun aw, işin makarasindayim kimin kime ne yapigini bu duyada en son umursicak kişilerden biri beni yahu. Kiminle sevisoysan seviş kime ne. Yorumun komigime gitti, testis gecesim geldi ve yazdım. Çok da psikoloji kasma . d
Şu asagilik kompleksini de baskilamaya çalış. Başkasından yaşça buyuk olmak insanı üstün biri yapmaz. Ha ille de üstünlük taslayacagim diyorsan bunu yaşla yapman yikiklik. Karşındakine başka meziyetinin olmadığı izlenimi veriyor
Tatil dönüşlerinin berbat ruh halini düşün.
ya bırak hissediyorum tatilin kralını sen yaptın bu yaz
Gel beraber tatil yapalım tatil memleketindeyim ben de
Şaka falan yapmıyorum çok ciddiyim eğer gelmek istiyorsan gel parayı dert etme yeter ki iste sen, otobüs biletini falan alsam gelemez misin ailen falan izin vermez mi
Benim imkanım varken psikolojik rahatsızlığımdan dolayı gidemedim. Hayat böyle işte en azından anksiyeten yok
Çoğu yorumu okudum, buna takıldım. Çok geçmiş olsun bende aynı dertten muzdaribim. Sizde anksiyete mi var sadece?
Erkek dövseniz iyi gelir mi ki Efendim?
Bende aynıyım ama ne kadar sinir olsak kızsakta elden bişey gelmiyo yapıcağımız tek şey nispetlerini kulak arkası yapmak 🤷🏻♀️
Git çalış para biriktir illa otelde kalmana da gerek yok uygun bir yer bulursun çok rahat sende tatilini yaparsın
Gitmediğin için kanka bende bi sene gitmedim bende öyleydim😂
Ben daha hic gitmedim
Yaşın kaç
20.
Çalışıp gidersin ilerde
Kuzenimde öyleydi çalışmaya başladı 2 senedir tatile gidiyor
Bu zamana kadar gittiğimi bilmem tatile ot gibi yaşayıp ot gibi gidiyor hayatımız.
Sosyal medya'ya ara ver, herkes "mutlu, kusursuz" hayatını güya sergiliyor
tatile gidince geçer
şükür olmayınca : )
Daha kötüsü de var evde İki kardeşiz kardeşim geziyor tatilde ben evde para yokmuş ama ona varmış bana gerek yokmuş
Ben de yalnız tatile gideceğim için üzülüyorum. Bir partner olsa fena olmazdı..
çok basit bırakacaksınız bu çekememezliği herkesin parası ve tatili kendine
Kıskanıyorsun ama yapma gitmek için çalış çabala ne biliyim
Ben şu an antalyaya tatile gidiyorum buna da sinir olabilirsin
Sinir olma bnce dünyanın üstünde gezmeye bile değmez ahireti düşün burası gerçekten leş
Alt tarafı denizli su. Neye sinir olunur ki?
Üzülme yaşın daha çok genç ileride yapmak istediklerin için plan yap
Ben de öyleyim. Bu genç yaşımızda bu haldeyiz. Ne olacak bilmiyorum yani.
Gidersin insallah
@pirpirella000 ınsalalh zor gibi artık bu zamlardan sonra
Bende gidemedim bu sene sadece koye gittim 2 ayligina seneye gidicem ama mutlaka Allah izin verirse canım
@pirpirella000 ancak oralara gidilir Akdeniz ege felan hayal oldu
Akdeniz zaten bizim orada antalya arasi 60 km😄ama gitmedim bizim ora daha serindi yayla ohhh mis
Gsb 2 yıldır düzenlemiş olduğu bir faaliyet var her gittiğin şehrin kyksinda 5 gün konaklayaniliyorsun ücretsiz sadece yol ve yemek sana ait 18-30 yaş arası faydalanabilir
Elbet sende gidersin takma kafana çok abartı şu an fiyatlar
Çalış kazan sende yap tatilini
Haftalik aliyorum yaz tatilinde calisiyorum
Bu sene basladim
Maddi imkansızlık bitirdi bizi ber
Sonuna kadar haklı olman.
Kiskaniyorum ya
Normal millet oraya gidiyor buraya gidiyor bizse evde öyle mal gibi oturuyoruz
Cidden ya
Uykuyu tatil sayıyorum artık ben.
Oyle de olmuyor ama
Tatile gitmeye imkanımız olsaydı emin ol böyle saymazdım
Aynen
🤷🤷🤷
ucuza tatil yapabilirsin
En ucuzu 10k gece basi o da mersin
yok canım okadar yoktur beee
mugladayim ben burada bile o fiyaular değil
Gel bizim yazlıga misafir edelim😇
Haset kötü bişey. Kendini eğitmelisin.
Geçmiyor anam geçmiyorrrr
Anam mı
Seni gezdirmek isterim
O sırada turizm çalışanları:☠️☠️
eziksin geçmez
Neden ki. Seni tanısaydım gezdirirdim.
Antalya’da yaşamak direkt tatil de yaşamak gibi.
Tatile giderek geçer fesatlık yapma
Duymazdan gel bea herşeyi duyma
Çadır kamp yapmayı bir düşün derim ben 😊
görmeyerek geçer
Yaşamak istediğin hayalleri başkası yaşadığı için
Daha, çok gelişmen gerek.
Sen de gidince
Tatile gidersen geçer
Bence öfkelenmen çok normal..
Tatile gidince biraz çalış sonra sende gidersin.
Zengin koca bul geçer
Geçer ergen triplerine girmişsin geçici bir şey
birisiyle gidebilirsin ortaklaşa
maddi açıdan gitme şansın hiç yok mu
Aynen oyle hayatimda hic tatile gidemedm
Aradığın kan bulundu, ben geldim 😄