Hezeli de deli gönül hezeli
Çiçekdağı da döktü m'ola gazeli
Dolaştım alemi gurbet gezeli
Bulamadım Zahidem'den güzeli..
Çiçekdağı da döktü m'ola gazeli
Dolaştım alemi gurbet gezeli
Bulamadım Zahidem'den güzeli..


Çok severim, güzel havalar da mutlaka değerlendiririm. En son keşife gittiğim bir köy insandan şehirden kalabalıktan uzak şahane bir yerdi.
Güzel köymüş burası 🙂
Cevap
8Cevap
Sevmem
Sevmiyom ya TC köylerinin nesini seveyim köy var köy var nerde yeşillik nerde orman dere kenarı
Yeşillik bizim köyde var, ırmak ilçede var senin köyün yok galiba köysüz seni kıskanıyorsun bizi
Avrupa yakasından kalkıp bartin a yerleştim çok güzel yer merkezi bile kasaba ayarında hele Amasra falan.. yavru milano köyleri Bavyera gibi
Seviyorum doğaya bayılırım herhangi birinin mülkündense dağları taşları şelaleleri nehirleri topluma açık alanları severim
Kendi köyüm hariç başka bir köye gitmeyi fazla sevmem çünkü tekinsiz yerler kamera yok güvenlik yok yolda biri sana bir şey yapsa kimsenin haberi olmaz
Evet çok severim. Kahvehaneleri de güzeldir.
İki köyümüz var ve köye gitmeyi severim.
Doğayı çok severim elbette
Bura köy zaten
Senin yaşadığın yer köy mü
Konum at yarın senin köyüne geleyim
Bazen.
Severim evet
Köyüm de var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?