Avrupa'da hiçbir şehrin İstanbul kadar güzel oldugunu düşünmüyorum haksız mıyım?

Bir barcelona çok güzel oda bir İstanbul degil. Roma, paris, filan hiç doğası yok. Londra yine öyle çok yapay. Ama İstanbul tarih ve doğa iç içe. Dünyada ise miami, rio de janeiro, sidney gibi şehirlerle yarışıyorum. Siz ne dusunuyorsunuz?

Avrupada hiçbir şehrin İstanbul  kadar güzel oldugunu düşünmüyorum haksız mıyım?
Avrupa'da hiçbir şehrin İstanbul kadar güzel oldugunu düşünmüyorum haksız mıyım?
Cevapla