Ben hiçbir şey anlamadım tatilden, baştan başlasın..🤭🙄

Ben hiçbir şey anlamadım tatilden, baştan başlasın..🤭🙄

Tatilin bitmesine sevindim diyebilirim. Bir kaç gün tamam da 9 gün olması bana fazla geldi. Belli bir tempoya vücut alışıyor tatilde vücut dinlendikten sonra o iş temposunu arıyor.
bugün evdeyim gerçekten de günlerdir eve girmediğim için aşırı yorgun hissediyorum kendimi bacaklarımı uzayıp yatıcam tüm gün panda gibi yuvarlanmayı düşünüyorum
Benim için tatil yok kpss ye son 21 gün..
Tesekkurlerr
Ben çalışıyorum tatil yapmadım 😏
Kolay gelsin
Teşekkür ederim.
Cevap
82Cevap
Günaydın abla ben tatil yapmadım evdeydim şu an da şarkı dinliyorum yani benim için normal geçiyor sana da iyi günler dilerim :)
Günaydın ablacım, teşekkürler 😊🦋
Tatil harika geçti sabah iş başı ama her güzel şeyin sonu olduğunu biliyorum gadası
Evde çay + sigara + oyun 😔
Valla içim şişti ya 🤭😔
Siteye yeni giren bne 🤭
Eşya yerleştirdik, kıyafet yıkadık bol bol bi de reçel yaptık şimdi son bi bıcı bıcı ile günü kapatırım
senelik izindeyim bu yuzden daha var benim zamana😅
Ben biraz daha tatil yapacağım. Tatile gidemeyen varsa plaj terliğimin altına ismini yazıyım.
Adım adım ilerleyen dönüş kalabalığını düşünemiyorum vallahi. Ve trafik kazalarını. 👍🏻
Offf yaa. Allah korusun bizleri belâdan..
Evde karaya vurmuş balina gibi yatacağım :) :) :) :D
Tatilden döndüm film izlerim, KS de görüş atarım evdeyim bugün
Bilgisayar başı çalışıyorsun sanırım ben de memurluk istiyordum bilgisayar başı olsun diye öğretmenlik çıktı acaba memurluk için sınava girmeli miyim bilgisayar başı daha mı iyi olur
Bilmiyorum gidip göreceğiz ilkokul değil lise tarih öğretmeni
Teşekkür ederim
Son pazar günü de eğer yine bir akraba, tanıdık vs gelmese dinlenirim yarın işe kaldığımız yerden devam çünkü
Gecti son pazar gunu ve cok guzeldi ailecek piknik yaptik
Ben zaten evde kaldım bir daha baştan başlayan 🤣
Başlayamam
Canım o kadar sıkkın ki 😄 hiç çalışasım yok
Ben de hiçbir şey anlamadım.. Bir hengameyle geçti..
İstanbul'dan orduya tam 22 saatte gittim. Cuma günü İstanbul'a döndüm. 3 gündür evden çıkmıyorum
Yarın iş başı. İyi gelmişti tam kafamı resetlemiştim.
Yürüyüş yaptım
At yarışı - Formula 1 ve Yağlı Güreş izledim tamamen keyif
bu paylaşımı kaldıramıyor muyuz , her gördüğümde sendrom başlıyor.
Hahahah iyi ki tatile gitmemişim Ankara bomboş idi trafik yoktu herşeyin tadını çıkardım
Benim için bayram tatili fark etmiyor hep evdeyim ve yazlıkta kalıyorum
Dostum bu kalabalıkta yola çıkılmaz pazartesi brni idare edin dedim yarın gidecem 😊
Bu hafta doğum günüm var ama bu haftaya hiç başlamak istemiyorum
5 aydır zorunlu tatildeyim. Ben de bişey anlamadım.
Güya tatil. Yarın işe başlar başlamaz hemen maaş hesaplamalarına başlamam lazım pufff
Son gün evdeyim yatıyorum. Şükür bitti modundayım 😄
Oh iyi ki bitti. Kalabalık ve gürültü sona erdi.
temizlik, çamaşır, ütü, yemek 😅
Kıyamam geleyim yardıma
Hayatımız tatil be ama bayramın bitmesine sevindim etraftaki aşırı kalabalık bitti
Maalesef yarın mesai başlıyor, çalışanlara iyi çalışmalar dilerim :) Neyse ki Bir hafta sonra iki hafta yıllık izine çıkıyorum :)
Hatırlatmasan olmuyor değil mi?
Araba sürmeyi öğreniyorum akşam da kebap yapcam
Pazar da artık bir dinlenin
takılacam arkadalşarla
Ben başladım çalışmaya
İki gün 15 er saat full çektim bugünde yine işe gittim bayram muazzam geçti.
Bence tüm Türkiye'nin ihtiyacı vardı ve ihtiyacı olanı imkanı kadar herkes aldi
Oldu canım hemen başlatalım başka ne Arzu ederseniz 😏
İşim gereği tüm yaz tatil zaten, işe gidecekler düşünsün
Yarın iş var tabi
Çalışcaz napalm başka
Sahiller yabancılara kaldı türkler işbaşı))
Bavul hazırlayacağım. İş beklemez
Disardayim arkadaşlarla takılıyoruz
miskinlik konusunda zirve yaptım 😀
Kaldığım yerden dansa devam
yoldan geldim işlerimi halledip yatacağım
şimdi kim gidecek yarın işe ya 😂
Yazık oldu toplum tatile alışmış sevmişti
Dinlenmece çünkü daha uzun bir yoldan dün geldim
Tatil yetmiyor ya eziyet gibi gelecek yarın
Ne tatil meraklısı çıktınız ya
Tatile devam hep tatildeyim :D
İstanbula döndüm pişmanım 😂
Sabırsızlıkla pazartesiyi bekliyorum
Dönünce çalışmaya devam..
Gündüz çalışıp akşam yedim. 😃😃
Bugün biraz daha turlarım sonra yarın mesai
Çalışmayı özledim 🙂
Arabayı silip süpürürüm hava serinleyince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?