İsteme sebepleri de, kalabalıktan şikayet etmeleri ve eve hapsolduklarını söylemeleriymiş.. Çok kalabalık olduğundan dışarı çıkamıyorlarmış.

İsteme sebepleri de, kalabalıktan şikayet etmeleri ve eve hapsolduklarını söylemeleriymiş.. Çok kalabalık olduğundan dışarı çıkamıyorlarmış.

Millet parayı vermek istiyorsa alsınlar. Gerçekten anlamıyorum insanları. Madem rahatsız oluyorsun kalabalıktan. Gitmezsin olur biter. Böylede kalabalık hafifler. Paralı olsun nedir. Parası olan var olmayan var. Bırakın parası olmayanlar da gezsin.
Sanırım haklılar. Yani düşünsenize siz evinizde oturuyorsunuz ve normalde 100 kişinin geçtiği sokağınıza çıkıyorsunuz karşınızda 5000 kişi var. Bir de biz toplum olarak çok saygılı değiliz. Hayvanların yaşam alanlarına yaptığımız gibi insanların yaşam alanlarına da tecavüz ederiz ve bunu yaparken sanki bu durum çok normalmiş gibi davranırız.
Berberlerin davasına benzer bir durum bu, pazar tatil olsun diye toplu karar aldılar, traş olmaya gitmiştim pazar gününü tatil ettiler diye yakınıyordu, bende dedim isteyen sizdiniz sustu kaldı. Şimdi ücretli olsa tamam derler, ücretli olur neden ücretli oldu diye mız mız
Büyükada yazın gerçekten çok kalabalık oluyor %70i Arap turist ama güzel döviz bırakıyorlar ben Heybeliada da çalışıyorum bence Heybeliada daha güzel plajları ormanlık alanı vs girişin ücretli olmasını istemek yersiz bir talep bence ne gerek var ne değişir ki
Cevap
47Cevap
Haklı değiller bence.
Adalar, çok güzeller.
Ama sahil şeridi sadece kafe ve restoranlarla dolu hep. Hiç turistik bölge gibi değil. O amaçsız kalabalık da turist gibi değil zaten.
Bişeyler yapılmalı evet ama sadece adalar için de değil İstanbul için.
Yazık oluyo güzelim şehre😔
Adalar sakinlerine de Adalar'dan çıkıp İstanbul'un diğer ilçelerine giriş ücretli olacaksa tabii olur.
Hahahaa işte bu
O zaman bizde çok kalabalık burası Arap ve mülteci dolu olduğundan komple İstanbul'a hatta ülkeye giriş ücretli olsun diyoruz ama duyan kim sayın Ada halkı 😅 bu yüzden bu istek adil değil benim dediğime toplu katılırlar ise hep beraber kurtuluş mümkün...
@scil63 önce muafligi bitirmek lazım o halde, sonra kendileri kendilerini sürerler bizde kurtuluşu görürüz belki bunlardan
@scil63 o temenniye hizmet edene de vermedi ki bu millet, her şey hak
@scil63 geç olsun güç olmasın diyeceğim ama o umut bile yok artık bu ülke için...
@Hayatgercek evet aynı düşünüyoruz, o fırsat bitti. Böyle idare edeceğiz ama Gençliğe acıyorum.
Hep güzel yerlere sahillere, Piknik yerlerine Mülteciler ya da yabancılar dolduruyor ve tabiki biz 2. sınıf vatandaş olarak giremiyoruz. Adalar olsun Sahiller olsun her yer yabancı hatta güvenemiyorsun.
Bu nedenle içimden çok şeyler düşünüyorum.
İşi paraya dökmektense madem kalabalık ücretsiz randevu bilet olustursunlar günlük sınırlı sayıda turist gitsin bakalım ada esnafı aynı tutuma devam edecekmi. Ayrıca parası olana değil tüm halka hizmet etmiş olurlar
Yazın için söyledikleri doğru fakat kışın ortalıkta kimse yok kışın da onlar keyfini sürüyor adaların rahatsız oluyorlarsa onlar Adalari terk etsinler Adalar asırlardan beri İstanbul'un sayfiye yeri
O zaman bende bizim bahçeyi millipark ilan edip gelen giden akrabadan eş dosttan pasaport vize giriş ücreti istiyorum.
Yetmedi birde turnike koyuyorum semaver ve mangal servisinide hizmet ücretine tabi tutuyorum.
aynen bizim de evin önünden çok araba geçiyor çok rahatsızım geçiş ücretli olsun hatta direkt bana versinler parayı da mümkünse
Tapıyorum sana. Tanrım olur musun?
Bu millet bu ozguveni nereden buluyor ya. O zaman bende topkapi sarayını kapatayım başka biri sultan Ahmeti komple şehri parselleyelim! Gezmek de suç oldu ülkede
O zaman eminönü sirkeci Üsküdar vs de kapatılsın onlar da rahatsız olur oraya da para koysunlar zaten ülke satılmaya hazır sonuçta dimi bugün oraya ücretli geçiş başka zaman başka yere zaten vatandaş olarak kendi ülkemizi bile adam gibi gezemiyoruz Bi de oraları kapatsınlar ne hikmetse belki akıllanırız ha ne ala iş doğrusu cebine para girenler de acaba ücret konduktan sonra ceplerine daha da para girceğini mi sanıyolar anlamıyorum
Hayır, haklı değiller. Yeter yahu her şeye para vermekten bıktık usandık. Ben neden adaları ücretli gezeyim? Mantıksız.
Haklılar bence şu hale bak. Ben de gezmeye gitmek istemiyorum. Randevuyla gidilsin. Adaların da belirli bir kapasitesi var..
Haklı filan değiller, saçma sapan istekler. O zaman Kuzguncuk sokak sakinleri de istesinler, boş yapmışlar.
Sadece bayramlarda böyle.
Abartmasın ada sakinleri...
Sanki her gün aynıymış gibi.
Her ota b*Ka para olur mu
Milli bir toprağa para verip gireceksem olmaz olsun o toprak. Oldu olacak adaya özgürlük istesinler...
Ecnebi ve mültecilere olmalı asil Türk halkına değil. Çakma vatandaşlik alanlara da tabiki olmalı...
Biz de İstanbul'un milli park olmasını, eline valizini alan köylünün buraya yerleşmemesini istiyoruz. Hayatta her istediğimiz olmuyor yavrum
Evet haklılar bizde bu bayram trafik kalabalık evden çıkamadık insanlar tatil diye akın akın gelince günlük hayat duruyor
Olsun olsunda görsünler kendileri girip çıkarken de para ödesin milli park diye evine tadilatta yaptiramasinda goreyim
Evet anne tarafından Adalıyım, eski sakinlik asla yok. Gelen kişilerin çoğu çöplerini dahi yere atıyor, izin almadan evinizin fotoğrafını çekiyor.
Bu her yerde var ama ücretle çözülebilecek bişey değil ki
Haklılar şehirhatları bedava olduğu zaman dışında gitmezler ama ne zaman bedava olur bedava mezar bulmuşcasına atlarlar vapura
Dün Büyükada'ya gittim , gezeyim dedim acayip kalabalıktı. Adım atilmiyordu bende 2 saat kaldım geri döndüm eve
Adalar a senelerdir gitmiyorum sırf kalabalığından...
Ücretli olmasının da azaltacagini sanmıyorum
Kredi çekip Bodrum a , Marmaris e giden bi milletimiz var.
Bunu ada sakinleri değil , bu fikri ortaya atan belediyedeki tüccarlar istiyordur
Turistlere olabilir ama yerel halka artık kendi öz vatanında adım attığı heryer paralı olmamalı
Esnafı ne diyor peki onları da duymak isteriz
bence ülkeden ayrılsınlar
vize
pasaportta istesinler
Çok haklılar orada yaşasam ve bu sıcakta kapımın önüne kalabalıktan çıkamasam ayni isteğim olurdu.
Saçmalık resmen ulan Yola kaldırıma otuparka herşeye zaten para veriyoruz
Başka yere gitsinler. Hatta gerekmedikçe evden çıkmasınlar.
Haklılar. Ama nasıl olur bilmiyorum. Haklı olmak Yeter mi?
Bence oralara para alsınlar. Bedava olması için de en az 10 yıldır İstanbula oturma şartı istensin
10 TL farkla büyük boy seçim ya da yumuşak için isterler mi
Esnaf ne yapacakmış? onlara da ana karaya girişleri kısıtlansın
Hiç gitmedim merak ediyorum ama kalabalık bana göre değil paralı olabilir bence de haklılar
Adaları geliştirmek Milli park yapılması çok iyi olur !
Beğenmiyorsa kendi gitsin babasının malı mı adalar
Haklı olabilirler ama artık nefes almaya bişey isterler 😂
O zaman onlarda İstanbul'a parayka girsin biz de vize koyalım ınlara
Kışın vapurlarda kaldurılsın, 5 kişiyle vapur kalkıyor ben parasını ödemek istemiyorum
Ula zaten vapura para veriyon bide ek paramı isticekler
Öyle olması için oranın boşaltılması gerek parkın için de evin ne işi var diye sorarlar adama.
o zaman herkes kendi yaşadığı ilçe için diğerlerinden aynı şeyi talep etsin
Kendileri ödeyecek mi?
Olur mu öyle şey, ağaya beleş 😅
Sen burası Almanya mi sandın nerede o düzen, çok şey bekliyorsun arkadaşım. O seviyeye gelmesi bırak şu mülteci Arap çöplüğünu temizleyen yok, işte sonuç bu soru...
Hayır Almanya sanmadım ama ben ülkesini seven bir vatandaşım, Almanya’da olurda yaşarsam orasını da ülkem gibi severim. Evet sorunlarımız var, bu konuda da hiç iyi şeyler düşündüğümde söylenemez ama yarının çocuklarını bugünden bir şekilde düşünmeliyiz? Araplar her yeri kirletiyor olabilir ama sürekli tatil beldesinde yaşayanlar kirletmiyor mu? Bir yerden bir şekilde birileri başlamalı yoksa çocuklara ne ada, ne sahil, ne bir tarih kalacak…
Başlayan var mı yok, işte asıl mesele de bu. Bu millet yapmak isteyene de fırsat vermedi bu yüzden her şey hak. Olan senin benim gibi iyi niyetli kişilere oluyor yazık ki bu seçim son umuttu ama celladına aşıksa bir millet...
Bu arada hümanist değilim ama ülkesini kendi vatandaşı korumalı önce. Yazık oldu be arkadaşım, iyi niyetimize de yazık oldu, bizlerede… Ama bunu Türkiye’de bir siyasetçi yapmazdı, bu ülkenin gerçeğidir maalesef. Çünkü oy verirken bile benim tarlayı arsa yapar mı, 5 yerine 10 kat imar verir mi diyerek oy veren insanlara sigara, çevre , gelecek diyerek bir şey anlatamazsın. Oy kaygısı ile de siyasiler çevreye yönelik kanun yapamazlar. Bizde de sorun var, o nedenle böyle gidiyor…
Zaten sorunun halkta olduğunun kanıtıdır bu seçim sonucu, son umut da bitti artık geçmiş olsun. Bu yüzden siyaseti hiç sevmem ne konuşmayı ne ilgim vardır ama gerçekler bunlar. İşte bu yüzden celladına aşıksa bir millet dedim... Yazık ki bir gün vatan diye bir şey kalmayacak bu gidişle, biz görmeyiz de bizden sonrakiler ne yapar bilemem
Siyaset sevmesekte hatta nefret etsekte hep tam içindeyiz. İyi bir haberin olduğu gün pek az, sosyal bir yaşam adına konuşulan şeyler hiç yok. Sabah troller, akşam çar çar konuşan bir şey uzmanları. Evet milletimiz pek anlayamıyor veya istediği bu. Bilemiyorum ama geçmişten ders alınmadığı, halka verilmek istenen güzel şeyleri göremediği çok açık. Ama şunu diyeyim sana biz göreceğiz…
Yok değilim yay😅 sende bu umut varsa iyiymiş benim son umudum da secimle birlikte gitti, sonuç her yerde, güzelim şehir yaşanmaz halde... Bu ülkeye bir Fatih daha gelmez bitti o devir😅
ya da bir Atatürk😉
Umut değildi benimki, senin görüşlerine katıldım aslında son cümlem ile. Biz ülkenin zor zamanlarını göreceğiz. Bu yük bizde. Farkındayım, gerçekten yaşanmaz şehir olmuş, yabancı plakalar ve en lüks yerleri kapatmaları… Ama Fatih döneminde de yabancı çok vardı, maalesef… İstanbul’u İstanbul yapan bu olsada adını veren Atatürk’tür. Birini beklemek yanlış olur artık ayrıca.
Oooo demekki boşuna aynı fikirde değilmişiz...😉 dönem değil taşın altına elini koyacak biri yok bu devirde sorun da bu. Neyse ya inşallah senin dediğin gibi olur haklı çıkarsın bizde istediğimize kavuşuruz diyorum son olarak. Teşekkür ederim seviyeli sohbet için. Hoşçakalın 👋
Bence haklılar
İsmet'e söylesinler, o halleder😂
Çok haklılar. gayet mantıklı bencede ücretli olsun
Sen hiç gitmiyosun galiba
İstanbul’da kalabalık olması gayet normal
Az bile demişler bu kalabaliklik ne ya
İstanbul da cok kalabalik..
Adalar Sakinleri çok konuşmasınlar.
Haklı bizim burasıda insan dolu bu ne bıktık
@Macinee igneada
@Macinee işte normal
parasız kaldık deseler daha iyiydi
Külliyen yalan.
Ada sakinlerinin iddiası.
Haklılar
Yani duruma göre degisir
Durum buysa haklılar
Çok haklılar bence
İvet
Haklılar bencede
Evet haklılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?