Adalar sakinleri, Adalar'ın Milli Park olmasını ve girişin ücretli hale gelmesini istemiş. Haklılar mı?

İsteme sebepleri de, kalabalıktan şikayet etmeleri ve eve hapsolduklarını söylemeleriymiş.. Çok kalabalık olduğundan dışarı çıkamıyorlarmış.

Adalar sakinleri, Adaların Milli Park olmasını ve girişin ücretli hale gelmesini istemiş. Haklılar mı?
Adalar sakinleri, Adalar'ın Milli Park olmasını ve girişin ücretli hale gelmesini istemiş. Haklılar mı?
Cevapla