komik mi desem iğrenç mi desem bilemedim.. rahatsız olurdum kesin

komik mi desem iğrenç mi desem bilemedim.. rahatsız olurdum kesin

Ben bir sorun göremedim. Herkesin eğlence anlayışı farklı, her yiğidin bir denize girişi vardır. İnsanlar ne güzel eğleniyor.
Yok ülkenin itibarı sarsılıyor, yok yakıştıramıyorum, yok tımarhane falan filan.
Saçmalamayın yahu. Size ne? Bırakın insanlar eğlensin, gülsün, girsin denize, çıksın. Bize ne?
Cevap
37Cevap
Aşırı iğrenç ve tiksinç
Şu goruntuleri kabullenmek istemiyorum. Ülkeme yakistirmiyorum. Egitimsiz ve duyarsiz insanlar kalabaligindan olusan bir sürüyü ülkeme yakıştıramıyorum. Er geç bunların sonunun gelecegine inaniyorum.
reis varolsun
ummetimiz yasasin
tum suriyeli afgan ozbek vb kardeslerimiz gelip ulkemizde donsuz serinlesin
Anne tarafım Büyükadalı, son 2 yılda Büyükadanın çevresi inanılmaz değişti. Artık oraya adımımı dahi atmak istemiyorum
'Ey Türk gençliği birin... neyse ismet rakımı getir bunlardan bi sqm olmaz :(
Eğer ilerleme var ya. Yaprak takıp da girebilirlerdi. 😃😃
İşte bu yüzden denize girmem. mantar vs her türlü pislik var
Bence bir şeylere dikkat çekmeye çalışmışlar ama amaçlarına ulaştıklarını sanmıyorum.
Naoıyo lan bu canım der yoluma devam ederim napcan ülke tımarhaneye döndü.
S. laklar
Garipsemezdim. İçeri alınırken ki kültür farkı zaten biliniyordu
Ben olsam müsaade etmezdim. Ülke itibarına zarar veriyor diye.
Güzel bakan güzel görür bakmayan da görmez rahatsız olmaz
rahatsız olacak durum yok ki can simiti yapmış çocuk
Evet, çok garip. Umarım bir yüzdürme cihazı ve can yelekleri de getirmişlerdir.
şakaysa komik değil, değilse hiç komik değil sldnsmdlsm
O yine de iyi atlet kilot ile girenler var. Bizler sahilleri sadece uzaktan belki bakabiliyoruz, Sahillerimiz işgal edilmiş durumda.
halbuki türkler çok elit takılır şok oldum yahu.
Çöp poşetini can yeleği yapan tipler de var.
Adalar gibi elit bir yer resmen varoş olmuş yazık ya
Yıllar önce gitmiştim
Eğer gidersem de büyük adaya gitmiyorum sadece hafta içi hatunu gezdirmek için oda
döverdim hepsini 1.92 87 kiloyum kafalarını ezerdim
niye can simidi mi yokmuş smdjsmxmd
ülkenin haline bak ya
Nasil bir cahilliktir bu
Komik bir hali yok bu durumun yazık
Hızlıca oradan uzaklaşırım
Amaç dikkat çekmek keko mk
Kesin kaçak bedevilerdir
Yoo burası turkıye olmanız diye bısey yoktur
Evet bir nebze
Saçma sapan bir şey.
Aşırı iğrenç ada çok kalabalıklaştı
Genellikle Afganlar yapıyor
Herkes kafayı yedi artık.
Şımarık ön planda olmak istiyen sözde insan !
Niye böyle bir şeyi yapmışlar?
İğrenç ya plajlar niye var merak ediyorum.
Garip hisseder geçerdim sonrası gülerdim 😂🫣
Komik bence pis değilse komik
Komedi resmen 😀😀
Bence komik
Cahillik
Ne yaptığına bakarım
Gülerim ya
Irenc
Gülerdim ama rahatsızdı olurdum
Evet garip
Cringe
İğrenç.
Saçma ve kötü
arada kaldım
Bu ne şimdi?
Bence komik 😅
Çok komik durmuş
Kötü ve tiksinç
Onlarin a. yav
Yaratıklar.
Umursamam
Nope
Saçma biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?