Tatiliniz nasıl geçiyor ey İstanbul'da olanlar?

dışarı çıktınız mı? nerelere gittiniz? toplu taşımalar da bedava ya hani o kalabalıkta filan nasıl geçti gezmeler acaba 😂

Güncellemeler
+1 yıl
özellikle şehre çıkanlar varsa 🙂 ya da adalara,,, Adalar fenaymış dedi haberler
Güncellemeler
+1 yıl
biri çok kalabalık diyor, diğeri boş 😂 haberlerde gördük ama millet balık istifi olmuş vapurlarda
Tatiliniz nasıl geçiyor ey İstanbul'da olanlar?
Cevapla