Gelin ayakkabısı olur mu 😊 arkadaşın düğününe gideceğim.. dün kına gecesinde ismimi ayakkabısından silmeye uğraştım.. es kaza tutar da.. Allah muhafaza 😅
Yok yok 😂 gelin ayakkabısına yazma Allah korusun birde senin dediğin gibi tutar mutar birde elin delisiyle ugrasmayalım 😂 sen plaj terliğinin altına yaz garanti olsun nolu nolur 🤣
Valla bende daha görmedim 😂 balkon terliği her gün ayağımda zaten olmaz 😂 milletin tatil fotoğraflarını beğenmekten parmaklarım sızladı beee 😂 zalimsin hayat 😂
@ahmet20045824 yaa srnin canini yerim ben 🤗 sen olmasan beni kimler düşünür böyle yüreği güzel paşam benim teşekkür ederim 🙏 gitmis kadar oldum bile sanada iyi eğlenceler dilerim 🙏 sağlıcakla git gel inşallah 🙏
Teşekkür ederim bekleriz diyecegim gelebilseniz evimiz yeterli derecede imkanı var. Sizin, ailenizin bayramini kutluyorum. İyi bayramlar dilerim. Sevgi ile kalın 🌺
Götür valla 😂 bayram tatilini bildiğimn kül kedisi gibi geçirdim bee 😂 yemek , bulaşık misafir , bütün bayramım millete hizmet etmekle geçti 😊 duygulandım lann kıyamam bana 😂😂
Çok teşekkür ederim 🙏 seninde bayramını en içten dileklerimle kutlarım 🌺 ailenle birlikte sağlıklı huzurlu bir bayram geçirmen dileğiyle 🙏 hayırlı bayramlar dilerim 🙏
Çok teşekkür ederiz abisi🙏 aynen öyle çok tatlılar ama bir okadarda yaramazlar abisi bir görsen bir yerde durmuyorlar 😊 bu yavru kukir cinsi yavru köpek deprezede bir kopegimiz Hatay'da enkaz altından kurtulmus sahipleri rahmetli olmuş deprem zamanında tesadüf eseri bir tanıdık vasıtasıyla onu gördüm ve ulaştım onu sahiplendim 😊 sahipleri depremde rahmetli olduğu için yuva arıyorlardı bende onu sahiplendim bize geldiğinde 3 aylık yavru idi şimdi 7 aylık oldu ogunden beri bizimle yaşıyor onu mutlu edebilmek adına elimden gelen herşeyi yapıyorum evimize neşe getirdi zaten biz ona oda bize çabuk alıştı 😊 umarım bundan sonraki hayatında da hep mutlu olur 😊 bu küçük Bey'in ismini tarçın koyduk evladım gibi oldu zaten 😊 iki tane evladım vardı şimdi dört tane evladım oldu 😊
@r_engarenkyollar Dur dur aklima bi sey geldi. yazcam valla🤣🤣 evet seni ıssız bir yere davet ediyom burasi kalabalik olmaz burada. jeton gec düstü🤣🤣gel o ıssiz yere bekliyom🤣
Bir şey söylemek istiyorum kedicik çok tombik, köpüşte çok ince duruyor mamayı hak eden çalışan mı en çok yiyor yoksa yapıları mı öyle? Kedinin ki duruştan da olabilir tabi🙄😂😂
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 seninde bayramını en içten dileklerimle kutlarım 🌺 ailenle birlikte sağlıklı huzurlu bir bayram geçirmen dileğiyle 🙏 hayırlı bayramlar dilerim 🙏
Yaa ben iki hafta filsn önce çok güzel renkli desenli bir plaj elbisesi aldım 350 TL ye indirimdeydi 😂 dedim denize filan gidersem giyerim hazır elimin altinda olsun , tabi bayramda biryere gidemedim hem Allah kabul etsin kurban kestim hem ailemle birlikte bayram gecirdik bugün evdeyim herkes evine dağıldı neyse bugün aldığım plaj elbisesini evde giyiyim bari dedim 😂 okadar para vermişim giymek kısmet olmadı 😂 şimdi evin içinde plaj elbisesiyle dolaşıyorum iyimi 😂 en azından giymiş oluyum bari , fakiriz ama enayi değiliz 😂
Niye fenami işte 😂 tam sana doğru koşarken birden nazara gelsem 😂 ve senin üstüne doğru kapaklansammm 😂 sen altta ben üstte 😂 kuma doğru düşsekk 😂 ayyy bana birşeyler oluyorrr 😂
Aynen öyleler ablası 🌺 bir görsen okadar tatlılar ki 😊 ve bir okadar da yaramazlar bir yerde durmuyorlar 😊 onlarla vakit geçirmek ilgilenmek insana verdiği haz anlatılmaz yaşanır 😊
Ya illaki her şey maddiyata bakıyor ama azda olsa insan kendini eğlendirecek biryerlere gitmeli ya da birşeyler yapmalı yoksa hayattan zevk alamazsın ki bir sahile gidip çay içmek bile insanın ruhuna okadar iyi geliyor ki bütçene uygun birşeyler yapabilirsin