Bir şey unutmayayım derken her şeyi unutacakmışım gibi geliyor 😅 Keyifli günler.. 🥂
https://m.youtube.com/watch?v=sQEgklEwhSo
#smell
https://m.youtube.com/watch?v=sQEgklEwhSo
#smell


Keyifli günler abla :D ben genelde ilk aldığım şey Sigaram oluyor mutlaka yedek de alırdım her zaman market bulunmuyor. bunların dışında kıyafet, telefon, bakım ürünleri, diş fırçası gibi yani, ve son olarak da şarj cihazı gibi şeyleri alıyorum bir de para da olmazsa olmaz zaten 🥂
Güneş kremi, güneş gözlüğü ve giydiğimde rahat edeceğim bir terlik. Bunlar olmazsa olmazımdır. Geri kalanlar olmasa da oradan alırım kafasındayım 😃
Cevap
7Cevap
Güneş kremim ve kendim haa haa yeterli 😄 gerisi hallolur orada.. İyi tatiller dilerim😇👒tatil şeysi bulamadım şapka buldum
Güneş gözlüğü, yazlık kıyafetler, kişisel bakım ürünleri ve güneş kremi olmazsa olmaz. Şimdiden iyi tatiller ✨
Şarj aleti, güneş kremi, telefon. Diğer şeyler hallolur da bunları unutursam kötü😀
Bile isteye Telefonu unut bence işe yarar bak demedi deme
Otomat diş fırçam, macunum, tıraş takımım ve hijyen sprey
İyi tatiller , spor eşyası, kişisel bakım seti, satarken unuttum birşeyler bile herhalde.. hshshs
güzel günlerimiz olsun
Şarj aleti ve güneş gözlüğü
Battaniye.. yün çorap.. hırka.
Tatili nerede yapıyorsunuz :D soğuk havanın hakim olduğu bir yerler sanırım
Dağlara bayırlara çıkmak istiyorum.. bir dağ evinde.. rüzgardan kavrulsun bedenim.. sigaramın yarısını rüzgar içsin. yildizlara yakın olayım.. ateş yakıp sessizligi dinlemek istiyorum. denizler başkasının olsun 😊
Bazen ben de böyle hissediyorum.. Zaman zaman yapıyorum da vesselam.. Keyifli geceler.. 😊
Manitam olsa o olurdu atar valize giderdim 😁
😂 minnak olacak yani o derece
Farketmez ben katlar koyarım 😂
Çok şey var özellikle lenslerim
Güneş kremleri, şapka ve gözlük
Don atlet jdhdbbd
Kıyafet 🐸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?