Ben bayram da Kapadokya turu yapmayı düşünüyorum. Kapadokya'da yemeden gelme, almadan gelme diyecebileceğibiz bir şey var mı?

Ben bayram da Kapadokya turu yapmayı düşünüyorum. Kapadokya'da yemeden gelme, almadan gelme diyecebileceğibiz bir şey var mı?

Güzel gezmeler şimdiden sana.
Çok bilinmeyen ama gerçekten çok güzel olan Pottery Kebabınını tavsiye ederim sana. Kapadokya'nın doğal malzemesi olan kil kaplar içerisinde pişirilen bu kebap, et, sebze ve baharatların bir arada pişirilmesiyle oluşur. Kil kaplar, yemeğe özgün bir aroma ve lezzet katar. Bunun dışında aktivite olarak ise mutlaka at binmeni tavsiye ederim. Ayrıca yöreye özgü diğer lezzetler arasında gözleme, tandır kebabı, dolma ve kabak çiçeği çorbası gibi seçenekler de bulunmaktadır.
Ayyyyyy şimdiden ağzım sulandı 😅bulabilirsem denicem
İyi tatiller kapadokya sevdiğim bir yer bu yemekleri önerebilirim mutlaka :)
Testi Kebabı Kapadokya'nın meşhur yemeklerinden biridir. Genellikle tandırda pişirilen bu kebap, çeşitli baharatlarla marine edilen etlerin testi adı verilen bir kap içerisinde pişirilmesiyle hazırlanır.
Kabak Çiçeği Dolması Kapadokya'nın sebzeleriyle hazırlanan kabak çiçeği dolması, çeşitli baharatlarla doldurulan kabak çiçeklerinin pişirilmesiyle elde edilir. Genellikle zeytinyağlı olarak servis edilir.
Aaaa kabak çiçeği dolması çok duydum deneyebilirim aslında
Afiyet olsun :)
Ooo şimdiden iyi eğlenceler balona bin balona Bir de gün doğumunu izle
Binim mi eurolaeım hava da uçmuyor çok para çok
Tamam eurolarım varda 250-400 euro da pahalı be
Cevap
5Cevap
Peri bacalı gece lambası 😁 Girişte hediyelik eşya satan yer de 80₺ 😂😂😂
Onu ablam bana hediye almıştı var evde
Merkezde bişi yok ama ilçeleri komple gez. Nevşehir tava ve testi kebabı ye
Gidebiliyorsanız ne mutlu size
350 tl gidip gelecem günübirlik 😅kslmıcsm orada
Kapadokya'dan almadan dönme veya yemeden dönme diyebileceğiniz bir şey var mı?
soru bu
350 tl gidip gelecem günübirlik kslmıcsm orada
cevap bu ne olacak şimdi
Niye 1 günde yiyip içemem ni bir şey alamam mi
yemeden gelme, almadan gelme diyecebileceğiniz bir şey var mı?
buyurun sizin yazınız bu ama neyse boş verdim anlatamam
Balona binmeden gelme
HÖH ben turist miyim 250-400 euro neremden çikarım
Bı arkadaşım peri bacaları biblosu getirmişti bana
Buzdolabı için mi
Biblo yani süs eşyası magnet değil
Balonlar 😂
Zengin değilim
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?