Deniz sezonu geldi. Denize girdiğin en güzel yer neresiydi?

Denize girdiğiniz en güzel yer neresiydi? Ben İzmir , Çeşme de girdiğim denizi unutamıyorum. Denizin dibi cam gibi gözüküyordu. Çok temizdi.

#postmodernpokemon

Deniz sezonu geldi. Denize girdiğin en güzel yer neresiydi?
Cevapla