Denize girdiğiniz en güzel yer neresiydi? Ben İzmir , Çeşme de girdiğim denizi unutamıyorum. Denizin dibi cam gibi gözüküyordu. Çok temizdi.
#postmodernpokemon
Denize girdiğiniz en güzel yer neresiydi? Ben İzmir , Çeşme de girdiğim denizi unutamıyorum. Denizin dibi cam gibi gözüküyordu. Çok temizdi.
#postmodernpokemon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bütün denizler birbirinin aynısı sadece plajlar farklı. Antalya'da Kemer Konyaaltı buralarda güzel plajlar var.
Fethiye/Ölüdeniz ve Antalya/Konyaaltı 🌊 😎 🏖️
antalya konyaaltı kemer olimpos , kuşadası da aynı ama bi tık daha kötü
Kaş, küçükçakılı sevmiştim
İztuzu plajının dalgalarını da severim.
Muğla Marmaris süper
Bodrum'da
Alanya
Her yer
Gökçeada