+1 yılKıskançlar yorumlara doluşmuş
Evet baba parası olanlar var da babalarda çocukları sürekli tatilde gezip tozsun diye kazanmıyor kimse çocuğunun kötülüğünü istemez bu o çocuğa zarar verir. Hele ki o paraları kazanmış insanlar senden benden akıllı tecrübeli insanlar.
O tatillerde olanların bir çoğu avrupa da euro dolar biriptirip trye gelenler
ama internet sektörü geliştiği için uzaktan iş yapanlar var yani hem tatildeler hem de uzaktan işlerini yapıyorlar
böyle çok insan var.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence sosyal medya. Instagramda ya da youtubeda bir sekilde icerik uretme. Bir dis hekimi vardi, akademisyenlik yapiyordu kadin sosyal mesyadan sonra akademisyenligi birakti bir ara takip ediyordum. O kadar kazandırıyor ki demek ki akademisyenligin parasina, o cileyi cekmeye gerek gormemis demek ki. Yine takip ettigim biri okul oncesi ogretmenligin istifa edip youtube videolari cekiyor ve gelirini bundan sagladigini söylüyor. Ve evini falan cekiyor, yaptigi yemekleri cekiyor. Demek ki elin cocuklariyla ugrasmaktansa hem evinde işini yapiyor, hem bunu videoya aliyor hemde bundan para kazaniyor. Evde yaptigi günlük isleri bildigin oaraya ceviriyorlar yani. Bir biz donemedik koseyi. Hala memur maasiyla ve kit kanaat gecinmeye devam. Nankorluk etmeyeyim bütünümüze sukur. Benim aldigimi bulamayanlarda var. Ama sosyal medyadan kazanilan haksiz kazanci kabullenmiyorum. Yani ülkeye ne faydasi var? Ulkenin insanina ne faydasi var. Hadi doktoru, öğretmeni, memuru saglik teknikeri, muhasebecisi bir sekilde bu ulkeye, devlete ve millete hizmet ediyor. Bunun karsiliginda parasi da cok degil ne yazik ki. Ama sosyal medyadan kiyafet paylasiyor, link paylaşıyor, gunluk yasamini videoya aliyor diye milyonlar kazaniyorlar. Bu haksiz kazanc gercekten zoruma gidiyor. Sende ac, sende yuksel, sende sosyal medyadan para kazan diyebilirsiniz ama ben bu ulkeye faydam dokunan isleri yapmayı tercih ediyorum. Milletin degerli zamanını almak istemiyorum. Sosyal medyadan kazanilan kazanci haksız kazanc olarak goruyorum. Hani 3-5 bir sey kazansan tamam ama her yil altindaki luks arabayi, baska luks bir arabayla degistirecek kadar, belki daha fazla kazaniyorlar. Bu insanin zoruna gidiyor haliyle. Bizler onlara sağlık, eğitim, hukuk vs gibi hizmetler sunarken onlarin sunduklari hizmetin adi ne? Hicbir şey.
41 Yorumla- +1 yıl
Ya suç onlarda değilki? İzleyenlerde. Alın diye paylaştıkları linktekileri alanlarda. Şirket sahipleride yüksek takipçilileri aracı yapıp eşyalarını satmak, daha çok kişiye ulaştırmak istiyor. Bizim millette koşup alınca haliyle kazanç yapmış oluyo her iki terafta. Aslında influencerlik bir nevi reklamcılık.
Valla bunu bende çok merak ediyordum ama bir kızın profiline baktım sabah annesi Amerika'ya yolluyor orada çalışıyor bir süre 8-9 bin biriktirip ilk etapta ihyaçlarını almış gezmiş tozmuş bin dolar ile Türkiye'ye dönmüş sonraki sene isteği üzeri gene annesi gönderiyor bu defa 8bin dolar ile döndüğünü bu bütçe ile gezdiğini söyledi tabi işbirliği filan yapıyorlar ordan da getiri çok fazla basite alınamayacak kadar hemde. Bu şekilde kız kendini anlatmıştı çok tatlı bir kız adı Nida mıydı Nisa mıydı tam hatırlamıyorum hatta Hindistan da erkekler fotoğraf çektirmek isteyince sürekli işi paraya çevirmiş 😂😂😂
19 Yorumla- +1 yıl
Abla Erlik'in dubaide b*k var isimli podcastinde anlatıyor sürekli tatil yapan instagram tiplerini. Pek hayırlı bir yaşantı değil
- +1 yıl
İşte ondan bahsediyorum ben de. Degirmenin suyu nerden geliyorun cevabı pek hayırlı olmuyor genelde, kendi onurlarını satıyorlar
- +1 yıl
8-9 bünyesinde dolar mı biriktirmiş? Hazır para çabuk biter ama çalışıp tekrar kazanması gerekiyor insanın. Senin bahsettiğin kız hem gezip hem çalıştı herhalde
- +1 yıl
@içteniçeçöktüm gezmediğini hep çalıştığını söyledi 2. Gittiğinde sadece New York ve Los Angeles a gitmiş sonra dönmüş sanırım
- +1 yıl
@içteniçeçöktüm Kızın sayfası bu @nidanerede bakabilirsin
- Tatil & Seyahat konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılbu zamanda her yıl kış yaz tatili yapmak için
1-Esc*rt olacaksın
2-beyaz ticareti yapacak
3-yandaş olup ihaleleri kapacaksın
4-sugar daddy bulup gözünü kapatıp kusmayacaksın
alın teri ile yok uzaktan çalışmayla yok oradan buradan alıp başka yere %100 karla satış ile zor dostum zor
26 Yorumla- +1 yıl
Hadi gel ot satak
- +1 yıl
Şaka şaka
- +1 yıl
Şaka abi ihbar etme beni
- +1 yıl
@johnnyepp2 yok benim o tip işlerde işim olmaz ihbar edeyim şikayet edeyim vs rahat ol
- +1 yıl
Ha iyi iyi şaka yaptım sadece. Sonra bu ot satıyor işte benide kışkırtıyor işine alet edecek falan filan olmasin
- +1 yıl
@johnnyepp2 rahat olll yok öylşe bir şey
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
Tatil & Seyahat konusunda 725 cevap paylaştı. Ya geliri fazla ya da kışın epey bir para biriktiriyor olmalı
20 YorumlaEskortluk yapıyor ne yapacak başka? Veya zengin bir herif bulmuştur onu söğüşlıyordur. Ya da boş gezenin boş kalfasıdır erkek ise eğer, baba parası yiyordur.
512 Yorumla- +1 yıl
Abi ruhunu teslim ediyosun galiba sölsldldcp
- +1 yıl
Yok abi profil fotondan bahsediyorum ahahmsms
- +1 yıl
baba parası yiyorum ama hiç tatile gitmedim
- +1 yıl
orta seviye ne zenginiz ne fakir ama baba parasıyla da hava atmadım hiç bir zaman istediğim şeylere sahibim babamdır yiyorum yani ben şunu anlamış değilim baba parası yemenin neyi ayıp ki babamdır yicem tabi onunkini yemicez kiminkini yicez
- +1 yıl
demek ki hayatınız boyunca baba parasından faydalanamadınız böyle bir şey yazdınız kıskançlık var istesem giderim no sıkıntı :))
- +1 yıl
anladım reis biraz sert çıktım gibi kusura bakma sende
- +1 yıl
@YalvarBarışalımk 🤣
dolandırıcık kaçakçılık eroin ;soran yok takan yok. ye kürküm ye çalışmak ahmaklık ben 18 senedir çalışıyom çalışmadan çelik gibiydim iş kafa beyin yorgunluğu zulüm ya; çalışma baba hayat gene aynı.
20 Yorumla
+1 yılTürkiye’de kaç hafta tatil var bilmiyorum ama benim yaşadığım ülkede 6 hafta tatil hakkım var ve bunları Ocak ayında sisteme giriyoruz. Sonra gitmek istediğim yerleri ayarlıyorum yani her şey belli aslında.
10 Yorumla
+1 yılbazı kısımlar gerçekten paralı oldukları için rahatlıkla gidebiliyor. Bazıları da (ben) eşşek gibi çalışıyorum tabıkı tatıle gıdeceğim diyip gidiyorum sonrada borç ödüyorum :D ama bende böyle mutlu oluyorum napayım
10 Yorumla
+1 yılbaya para biriktirmek gerekiyor tatilden dönüncede 0 kuruş ile dönüyorsun süreklide tatile gidilmez bence para yetmez bu ekonomi yüzünden uzun süredir evden okula okuldan eve hiçbir yeni yer falan göremiyorum tatile gidemiyorum parada yok zaten anca paranın babaları gezebilir bence
20 Yorumla
+1 yılHırsızlar dolaplarıcılar milletin parasını çalanlar para para atlayanlar uyuşturucu satanlar Biz niye gidemiyoruz tatile devamlı çalışıyoruz niye helal kazanmak için
20 Yorumla
+1 yılAsgari ücret alıyorlar birisin parası ile tatile gidiyorlar o tatil fotografinı bayrak gibinher yerde tasıyoar piyasa yapiyoar inanma çogu kezban
10 Yorumla
+1 yılİş yaptığını pek sanmıyorum açıkçası
Ama çok sıkiş de yapıyor olabilirler belki de gelir kaynağı da budur
20 YorumlaOnu bende anlamadım biri arkadaşım sürekli tatilde beleş heralde ona
30 YorumlaBı is yaptıkları düşünmüyorum baba parasıyla gidiyorlar
30 YorumlaBiraz yüksek maaşlı Bi işte çalışıyor... Parası bol.. Zamanını da ayarlayabiliyor.. Hatta yurt dışına bile gidiyor tatile..
10 Yorumla
+1 yılHababam gezerler ondan sonra dert ararlar efkarlanırlar hayat çok acımasız be😆zavallı kaplumbağalar, sümüklü böcekler, ayy fok balıkları vs
11 Yorumla- +1 yıl
Çoğu baba parası yiyor instagram da tiktokta abuk subuk paylaşımlar bir dünya kerixin attığı tokenleri sağda solda eziyor. Kimi kendini teşhir ediyor vs çalışarak kazanıp babayı öyle bir hayat yaşar, mika raun diye bir i. ne var mesela İnternette küfür ediyor hakret ediyor abuk subuk paylaşım yapıyor bir sürü andavaldan oluşan fanı var paraları cukka yapıyor
Babamın parasıyla gidiyorum süreklide gidiyorum yargılancak bi durum yok ortada biz gitmeyenleri yargılıyomuyuz?
21 YorumlaVar ki gidiyorlar her halde
Kimisinin işi de tatil işte misal gidip orada hem tatil yapıp hem oraları tanıtıp hemde parasını kazanıyor..
10 YorumlaBir şekilde zenginler. Öyle ya da böyle paraları var zamanları var azimliler (tatil azmi) hayattan beklentilerini almışlar.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCinselik içerikli videolar çekip yayınladıkları site var ya bence orada çalışıyorlar
62 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılONLYFANS
Vallahi ben de bilmiyorum. Bize de söylesinler şunun yolunu bari
20 Yorumla
+1 yılÇalan var
Eskortluk yapan var
Rüşvet yiyen var10 YorumlaE ticaret vb pasif gelir kapılırana güvenerek yapıyorum.
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 752 cevap paylaştı.
+1 yılBaşkasının parasını yiyen tipler genelde. İstisnalar vardır
11 Yorumla- +1 yıl
Hıhı 👍
+1 yılKoca parası yediğini düşündüklerim var birde bileğinin hakkıyla o tatile gittiğini düşündüklerim var
10 Yorumla
+1 yılZenginler yatarak senden benden çaldığı ile giderler
10 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 526 cevap paylaştı. Ya çok kazanıyor ve gezecek vakti var ya da çalışmıyor babası/kocası sayesinde gidiyor...
10 YorumlaAllahım artık zırt pırt tatile gittiğim döneme ışınlanabilir miyim 🙄
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılherkes çalışmak zorunda değil , aileden varlıklı oluyorlar gençliğinde de çalışıp heba etmemek içn yıllarını gezip tozuyorlar. Yani anne baba şanslısı.
20 Yorumla
+1 yılKirada ev , dükkan vardır ya da internetten gelir elde ediyolardır.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılmemurlar bizim vergileri sömürüyorlar haksızs yere rapor alıyorlar ikigünde bi izin alıyorlar dolanıyorlar sonrada memur maşı öö ööööö diye ağlıyorlar
20 YorumlaSosyal medya olan ve gayri meşru para kazananlar var ama sosyal medyada kişileri prim verilmezse durum eşitlenir belki de
#Hükümdar10 Yorumlaiki personelim vardı öyle kafalarına göre beş yıldızlı tatil köyleri adalar vs 6 ay sonra icra dosyaları birikti baktım ki iş ciddi. bizde sanıyoruz ki kripto vs meğer krediymiş
00 Yorumla
+1 yılBen de bunu soruyorum hep. Ben yıllık iznim gelsin diye bir yıl bekliyorum. Millet sürekli tatile gidiyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEscortluk yapıyorlar. Kız 2 hafta çalışıp 2 hafta tatile gidiyor. 2 hafta hayvan gibi ilişkiye giriyor 2 hafta iş paydosu 👩🏫
14 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıltabi bu ara da bu erkeklerin sevgilileri eşleri kaybediyor. O parayı beraber yiyiceklerine ilgi görüceğine ruhu okşancağına başka kadınlara kaptırıyor hakkını. Tek yapması gereken kocasını sevgilisinin gönlünü hoş tutmak 💁♀️ Bunu bile yapamayanlar ağlıyor sonra düzgün erkek kalmadı.👩🏫💅💁♀️
Cevap sahibi+1 yılteşekkür kuşko 💅💁♀️
Kimisi kredi çekiyor kimisi de ünlü benim teyzem var her halta kredi çekiyorlar evine giren bir daha bakıyor ama sadece yakın aile fertleri biliyor komşuları yoksa baya övüyor koca parası da olabilir
20 YorumlaYatarak kazanıyorlardır 🙄
31 Yorumla
Soran+1 yılNe işi bu
Gizli Üye(25-29)+1 yılNerden geliyor bu paranin kaynağı sinirleniyorum bak svaj
10 Yorumla
+1 yılYılda 10 defa geziyorum satış pazarlama işi yapıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZengin ya babalar ya kocalar ben tstile pek gidemiyorum açıkçası piknik tarzı takılıyoruz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPasif gelir tatlım, iş yaparak olacak şey değil
10 YorumlaMesela bem calismiyorum. Temmuzda fethiyede olucam ordan antalyaya gecicem.
00 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 318 cevap paylaştı. Günlük yaşayan tipler.
11 Yorumla
Soran+1 yılOnu sormuyorum parayı nerden buluyorlar
+1 yılUyguna getiririm tatillerimi genelde. Çok fazla harcamadan sürekli bi yerlere giderim.
21 Yorumla
+1 yılA101 de kasiyer diyormuşum djdndndhd şaka şaka yeni istifa ettim ki tatile çıkayım diye dhdjdjd
20 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 478 cevap paylaştı. Yıllık izin 25 valla zırt pırt cikamioruz 😅
50 YorumlaGayrimenkul alım satım yapıyorum, sürekli gezme fırsatı sunuyor sağolsun
10 Yorumla
+1 yılBende çok şaşırıyorum bu ekonomik durumda biz evden cikamiyoruz
11 Yorumla
+1 yılpatronlar gider ya da cok para kazananlar amele isci sinifi pek gidemez maalesef
10 YorumlaKesinlikle evde iş veya sosyal medya ünlüsüdür. Biryeri gezip tanıtanlar varya.
10 Yorumla
+1 yılFoto çekip paylaşmaya
30 YorumlaYazılım sektöründeyim
20 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılChatGpt ye soralım o daha iyi bilir.
21 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣
+1 yılZengin birilerini tuzaklarına düşürerek
20 Yorumla
+1 yılÇalısıp para kazanarak olmadıgı kesin
20 Yorumla
+1 yılOnun bunun parasını yiyenler onlar
20 Yorumla%95 Baba parası en uyuz olduğum insan tipidir.
10 Yorumla
+1 yılya onların çoğu kredi çekip gidiyor takılma
10 Yorumla
+1 yılhayatı yaşıyor b0ktan birikimler yapmıyor
11 Yorumla
+1 yılOnun bunun parasini yiyor
10 Yorumla
+1 yılYaşıyorlar bu hayatı…
10 Yorumla
+1 yılİnsan gibi çalışıyor
10 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılHaram para kazanıyorlar dksjsj
10 Yorumla - Devamını Gör (73)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer